Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Radyom ve Ben

Radyom ve Ben
 

salih arıkan


İlk radyomu ilkokul üçte almıştım. Birçok radyom oldu. Bulabilsem eski delta ve standart yâ da çok kısa dalgalı güçlü radyolar bulmak isterim.

Radyoya beni rahmetli abim alıştırmıştı. abim babam rahmetli olduktan sonra dağda dedemlerin koyunlarını gütmüştü. Bazen beni de götürür birlikte radyo dinlerdik. Babam rahmetli olduğu dönemde dedemin yanında kalırken onun kondur radyosu vardı. Haberleri dedemle birlikte dinler tartışırdık.

Dedem benim ilk hocam sayılabilir. En azından merak duygumu geliştiren ilk kişidir. Bizim yaylada gözetleme kulesi vardı. Herkes oraya çıkar etrafı seyrederdi. Ben de hemen radyomla birlikte çıkar yüksekte hangi radyolar çekiyor diye bakardım. Reklamlardan hangi ilin radyosu olduğunu anlamaya çalışırdım.

Biraz önce radyo birde balonla seyahatten bahsettiler. Aklıma geldi şimdi ben radyomla balona çıksam acaba radyo çeker mi internet radyoları. Şimdi şöyle de bir kolaylık var. İnternetten epey radyoyu dinliyorum. Sabahları Antalyanın tulu radyosundan haberleri dinlemek güzel oluyor. Ülke radyo gümilcine çınar fm meteorolojinin sesi radyosu.

Hey gidi günler hey kısa  dalgadan polis radyosu meteorolojinin sesi radyosunu dinlemek için radyo çeksin diye yükseklere kaldırırdım. Uydudaki radyolar. Bir dönem uydudan da radyoları dinlerdim. Şöyle basit ucuz bir televizyon alırsam uydudan hem radyoları hem de Tv'leri dinlerim. Kör adam ne yapsın plazmayı gerçi bilgisayardan radyo Tv'leri dinliyorsun ama ben kumandayla geçgeç yapmayı seviyorum. Ya şu balona binip radyo dinleme işi ilginç olacak. Etrafı seyredecek değilim ya.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..