- Kategori
- Basın Yayın / Medya
Rahat, hazır ol, yandaş medyaya reklam verilecek, ver!

M.Karaalioğlu yeni medyanın az reklam almasını köklü ailelerin ve reklam şirketlerinin tutumuna bağlıyor...
Star Gazetesi ve Kanal 24 grubu İcra Kurulu Başkanı olan Mustafa Karaalioğlu’ndan Koç, Sabancı ve P&G gibi Türkiye’nin köklü şirketlerine ültimatom gibi yazı!
Geçen yaz markette alışveriş yapanlara bedava dağıtılan gazetenin yazarı Karaalioğlu yazısında kısaca yandaş medyayı kast ederek ‘demokrat, yaratıcı, çok sesli ekol Türkiye’ye, sisteme ağırlığını koymaya başlamıştır’ diyor.
Yazara(!) göre yeni medya reklam sektöründe ağırlığı(!) ile orantılı reklam alamamaktadır! ‘Geleneksel medya değişimi okuyamamakta, toplumsal değişlime direnmeye devam etmektedir!’ Diyen Karaalioğlu, durumun ‘bir avuç yazar ve patrondan kaynaklandığını’ ileri sürmektedir. Yani yazarımız o kadar demokrat ki yeni düzene ayak uydurmayan, direnen medyaya tahammül edemiyor, HEPSİ YENİ DÜZENE GÖRE HİZALANSIN istiyor. Ancak asıl derdi yandaş medyanın eski medya düzenini temsil eden gazeteler kadar reklam alamaması. Karaalioğlu Türkiye’nin ilk otuz şirketini elinde bulunduran ailelere ve reklam şirketlerine açıkça “hizaya gel” diyor.
Yazara(!) göre eski ve yeni medya eşitlenmiştir ancak aldığı reklam eşit değildir! İş dünyası değişimi kabullenmeli ve iktidar yandaşı yeni medyaya reklam vermelidir, nokta.
M.Karaalioğlu'nun ilgili yazısından bir bölüm: