Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Ramazan davulcusu2

Ramazan davulcusu2
 

-Nasılsın Hulusiii?
-Sokakta hanımefendi, mutfakta aşçı, yatakta şıllık gibiyim. ııııhhhhhhh
-Oğlum Serkan 112* yi araaaaa ayyyy...
-Anne baksana kendisine geliyoy...
-Saçmalıyo ama, baksana evladım. Hulusiiii
-Neriman sen misin karıcığım, davulcu nerde?
-Hulusi korkutma beni Hulusiiii
-Plakasını aldınız mı, davulcunun?
-Ne plakası Hulusi? Serkan ara 112 yiiiii
-Ya duy anne ya Babaa fena nakavt ettin adamı heheheheh
-Dövdüm di mi? Iııııhhhhh.
-Eheheheh dövdün... Demiyelim de...
-Kaldır beni Neriman. Bu ses?.. Davul mu böyle yumuşak yumuşak?
-Davulcu gitti Hulusiii. Davulcu mu kalır bu saate. Ayyyyyy gitti dağ gibi adam...
-Nakavt ettin adamı baba yaa... Ambulansla hastaneye götüyolay... Ambulance sesi bu
- Hassssi... tane haaa.. vay beeee. Nasıl yamulttum pireyi? Pireyi deve yaptınız be...
-Adam senin gözüne bir vuydu, sen duvaydan sekip adamın üstüne düştün. E kolay değil 182 kilo...
-Bilerek yaptım ki ben. Eski bir pankreas numarasıdır bu. Hulk Hogan yapardı böle ringin iplerinden gerinerek benim zamanımda.
-Tamam Hulusi gel üşütme gir içeri. Hadi pire için yorgan yakmayalım bi de...
-Acıktım Neriman ne yemek var.? Çorba yaptın mı?
-Yaptım Hulusi. Doymassın diye iki tencere yaptım.
-Oh ya kendimize gelelim. Biliyor musun bir topal pire bir gece de kırk yatak dolaşşgurkkkk
-Hulusiiiiiiiiiiiiiiii...Serkan ara 112 yiiii çabuukkkk
-Ya anne ne 112 si gene yaaa...
-Oğlum baban kepçeyi yuttuuuuu.



* 112 acil durumlarda kullanılacak telefonlardan biridir. Ambulans ve ilk yardım hizmetleri alınır. Yaralının bilinci kapalıysa, hiç bir şey yapılamasa bile, bulunduğu yerde, hayati tehlike yoksa kıpırdatılmadan aranmalıdır. Adres çok net olarak verilmeli, belli başlı yerler, yön tarifi için kullanılmalı, gerekirse aşağı inilip yolda karşılanmalıdır. Zaman önemlidir. 112 bataryası olan her cep telefonundan simkart olamasa bile aranabilir. Yine her türlü ankesörlü telefondan, kapanmış olsa bile ev telefonlarından aranabilir. İlk yardım durumlarında hiç bir şey bilmeseniz bile bileceğiniz 3 şey yaralının hayatını kurtarabilir. 1- yaralının hayati tehlikesi kanaması vb. yoksa kıpırdatmayın, müdahelede bulunmayın. 2- sakin olun 3- hızlı hareket edin.
 
Toplam blog
: 40
: 7324
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

Karga, kargagiller (Corvidae) familyasından Corvus cinsini oluşturan, iri yapılı, düz gagalı, pençel..