Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '21

 
Kategori
Özel Günler
 

RAMAZANINIZ MÜBAREK OLSUN

RAMAZANINIZ  MÜBAREK OLSUK

Dün gece savura kalkıldı çeşitli yemekler yiyilip bir tas hoşaf içildikten sonra 1 bardak çay içildi.İmsaktan sonra namaz kılındı sonra da yatıldı.

Hey gidi günler hey çocukluğum aklıma geldi.6 yaşındaydım ille oruç tutacağım diye ağladım.Dedem ve ninem davulcuların davulunun sesini duyunca beni savura kaldırdırdılar çeşitli yemekler yedikten sonra benim yanıma oturdular ve : “Bak yavrum oruç tutmana müsaade ettik bir şartla tekne orucu tutacaksın.” Dediler, yani yarım gün tutulacakmış buna tekne orucu deniliyormuş. Peki dedim ve yattım sabah kalkınca  annem beni sırtına lıp bir saat gezdirdi sonra orucumu bozdum.

Oruç tutamayan müslümanlar kefaretini veriyorlar yani fakirlere para çeşitli yiyecek ve elbiseler dağıtıyorlar.

Ramazan bayramında annem babam bana ve kardeşlerime giyecekler aldılar ben giyeceklerimi yastığımın altında sakladım. Ne güzel günlerdi o günler.

Tüm islam alemilin Ramazanını kutlar sağlık ve mutluluklar dilerim.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..