Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '10

 
Kategori
Siyaset
 

referandum

referandum
 

paşa..


Sn. Başbakan bu gün,12 Eylül 82 nin idam ettiği Mustafa'nın mektubunu okurken kendi de duygulandı,bize de aynı duyguyu yaşattı.

Şahsen ben de onla beraber hıçkırıklara boğuldum.

Be kardeşim, iki dönemdir tek başına iktidarsın! 8 senedir anayasanın ihtilalci subaylarını koruyan geçici 15. maddeyi kaldırmak istedin de karşı koyan mı çıktı? Bu madde TBMM gündemine gelse, zaten "geçici" olduğundan, hemen yürürlükten kalkardı. Neden bu maddeyi ayrı olarak oylamadın da, 26 maddelik anayasa değişiklik paketinin içine monte ettin? 12 Eylül 2010 Referandumunda iktidar partisinin duygusal yol haritası belli olmuştur.

***

Oturursun, tüm yetkin kurumlardan bir anayasa kurulu kurup, yeni bir anayasa hazırlarsın. Bir yıl mı sürer, iki yıl mı? Referanduma sunarsın.

***

Antiparantez, "kör pencere-sağır duvar"la Evren sayesinde tanışmış,Gayrettepe ve Selimiye zindanlarını yaşamış biri olarak,15.maddenin değiştirilmesini çok isterim. Ama peşine yamanmış maddelerle değil.

Benim oyum, HAYIR

***

Not: bunu okuyan, bunu da okusun:

link aşağıda..

http://blog.milliyet.com.tr/_Efendiler__buna_turban_derler____/Blog/?BlogNo=250480

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..