Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '17

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Referandumda akıl almaz detay

Referandumda akıl almaz detay
 

Referandum tartışmalarına yeni bir tartışma daha ekliyorum, tercih kaşesine hiç diğer açıdan baktınız mı?

Evet diyorsunuz, hayır diyorsunuz, kimi kesim ezbere gidebiliyor, kiminde ayrı sır, konuş konuş bitmez.

Peki ya kaşedeki sır nedir? Kaşeyi tuttunuz, ters çevirdiniz, "HİCRET" yazısı ortaya çıkıyor. Yoksa burada bir bilinçaltı mesajı mı var demeden edemiyor insan. Elbette bu benim bulduğum, şakasına söylediğim bir şey, inanın ve takip edin bu konuda da tartışmalar yakında baş gösterecektir. 

Ezbere demokrasi

Evet, hayır. Her ikisi de ülkemize sağlık, sıhhat ve umut getirsin derdim ben, evet çıktı. Yıllardan beri hatta öğrencilik hayatımda da sıkça empoze edilmeye çalışılan gazeteci taraf olmalıdır bakış açısına, hala da modern gazetecilik anlayışını savunuyorum. Yorum katmadan, duru, tarafsız. Olanı olduğu gibi verin, insanlar karar versin. Doktorlar da tedavi olmayıversin demiyorum güzel kardeşim, düşün hobi olarak yine düşün sen. Fakat hem bu işi hem de size verilen talimatlarla ne hayır demelisiniz, ne evet, sizin aklınız fikriniz yok mu? Sebepleri nelerdir, sonuçları ne olur okumadınız mı?

Hicret (Göç) olayı bilmeyenler için

Müslümanların, 622 yılında Mekke'den Medine'ye, baskılardan kurtulmaya yönelik çıktıkları yolculuktur. Günümüz için önemi ise İlk İslam Devleti'nin kurulmuş olmasını sağlamasıdır. Bak yorum katmadım, incilerim mi döküldü.

 
Toplam blog
: 12
: 414
Kayıt tarihi
: 29.09.16
 
 

Usta-çırak ilişkisinin gücüne inanarak, eğitimlenme ve tecrübe edinme yollarına başvurmak; medyat..