Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Renk körü laleler

Renk körü laleler
 

Resim arşivimden.


Büyümeyi özlemek...
Nasılda sakıncalı bir duygu, nasılda masum bir merak, canım kızım, minik kuzum..
Büyümeye hazırlanırken nasılda telaşa kapılıyorsun. Oysa nasılsa gelecek GELECEK.
Tam bunları söylemeye hazırlanırken, kendim gibi bakıveriyorsun bana. Ben sen oluyorum,
Karşımda kendi annem... Seni anlamaya o an daha yakın oluyorum. Seni seviyorum minik kuzum.
Bir de şiirle taçlandırmak istedim sana olan çoşkumu, ama yazmak huzur vermedi şu an.
Bak yüzlerce şiirimden birisini bu yazının altına ekleyeceğim. Göz kararı, ne çıkarsa şansımıza...

Bir sabah,

En mutlusundan bir selam vereceğim bize.

Sorma ne vakit diye.
Bir gün işte.
Sen yılları sileceksin.
Ben yolları...

Ve hüzünlü anılarımı denizlere atacağım....
Sıcacık bir öpucuk kelebek olacak saçlarımıza.

Hiç üşenmeden,
Avuçlarımdaki pişmanlıkları dökeceğim toprağa.
Renk körü laleler açacak.
Hırsımdan,
İçimdeki şiirler susacak.

Mesela doğum günümde, ya da yıldönümünde mutlu bir anımızın.
Koca bir taş plaktan,

Ağır bir şarkı dinleyeceğim.

Sen çok seversin şiirli gözlerimi.

Sadece dinle,
Sakın şiirlere ve saatlere bakma.

Gözyaşlarına tutsak olma sakın.

Utanma yada korkma kendinden.

Buralarda baharlar hep soğuk geçti sensizlikten.

Ve ben mayıs papatyalarını özledim.

sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..