Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Romantik

Romantik
 

ROMANTİK AŞK


Sus sevgilim!

Şarkımı bırakma yarıda,

Son istek, son serenat,

Son yakarış bu.

Dinle, gece sakin ıssız,

Yıldızlar parlak, beyaz,

Soğuk bir kış gecesi,

Dışarıda yakıyor ayaz.

Sitem ediyorum sana:

“Bir gün mutlaka geleceğim”,

“Seni ölesiye seveceğim”,

Diyorsun bana.

Neden ağlıyorsun ama?

Anladım, pişman ve çaresizsin,

İnanmıyorum  artık sana.

“İnsan sevince, yaşam romantik”,

Bir kitap gibi”,

Akmaya başlar ve devam eder”

Demiştin bana.

Yanıldın,

Romantik kitap, okundu bitti,

Saf genç kız,

Uykudan uyandı gitti.

En çirkin gerçekler,

En güzel yalanlarla bitti.

NAHİDE ÇELEBİ

2 Ocak 1997

Yaşam ve İzler İsimli şiir kitabımdan alındı

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..