Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Ruh hali

Ruh hali
 

resimdeki sevimli yaratığı ben çektim :)


Uzun bir aradan sonra herkese selamlar. Gerçi yokluğumu kimse farketmemiştir ama...

Ara uzun oldu evet. En son yazımı kaç ay önce yazmışım, o zamandan bu zamana neler yaşandı neler. Genelde kendi ruh halimle ilgili birşeyler karalarım ve genelde ruhum sıkılmışken karalarım, çünkü o zamanlar yazma ihtiyacı duyuyorum. Daha önceden de belirttiğim gibi yazmak beni rahatlatıyor..

Bu aralar gene ruhum sıkkın, herşeyden herkesten kaçasım var, sürekli görüştüğüm arkadaşlarımla bile görüşmek istemiyorum. Şimdi kalkıp onlara benim canım bu ara sizinle görüşmek istemiyor da denemez nasıl yapmalı da kaçmalı bilmem. Konu oldu da yazayım neden insan bir arkadaşına böyle birşey söyleyemez ki? Yani benim canım sıkkın şu ara senle hiç görüşesim yok diye? Bencillik mi acaba bu yani sırf kendi sıkıntın isteğin yüzünden birden bire samimi bir arkadaşına bu şekilde davranmak? Birisi bana yapsa heralde bir daha görüşmezdim o kişi ile, ya da ruh halim onu anlayacak durumda ise kabullenirdim.

Ya da işlerimden sıkıldım , işyerimden sıkıldım onlara desem ki ben şuara çalışmak istemiyorum kafam düzelince gene gelip çalışayım ben gidiyorum desem... Bana ne derler acaba :) Cevap belli ama ben gene de yapmıım. Zaman zaman bu noktalarda kasılıyorum, hayatımızın bazı bölümlerini başkalarına uydurmak zorundayız, insanoğlu bu çeşit çeşit , her psikoloji aynı olmuyo zor durumlar yani.

Dünya ile de ilgilenmiyorum abartı olmasın ama 2 haftadır ne haber dinlediğim ne de haber okuduğum var. Hep aynı şeyler insanın içini karartmaktan başka birşey değil, ülkede bizim adımıza ne zaman iyi haberler duyacağız acaba?

Neyse kendime döneyim, zaman zaman kim başını alıp gitmek istemezki? Eminim çoğunluk parmak kaldırmıştır. Hayat mı yorucu yoksa bende mi mücadele ruhu kalmadı bilmiyorum, bilgisayarlarda olduğu gibi arada kendimizide resetlesek ne güzel olurdu:) Takıldığımız, sorun yaşadığımız yerde bi dokunuşla tekrar başa dönmek. Fonda çalan müzik de ruhumu iyice karartıyor ama olsun duruma en uygun olan şarkı bu :) Şarkıyıda yazayım reklama girecek ama olsun:) Feridun Düzağaç - hayat beni unutsada sen unutma, şarkının adı..

Şarkının sözleri aslında çok manalı ama hayatın beni unuttuğu zaman unutmamasını istediğim biride yokki :)

Hayata dair ne çok şarkı yazılmış ne çok yazılar yazılmış ve halada yazılacaktır eminim. Hayat dile gelseydi hepimizden ayrı ayrı hesap sorardı kimbilir.. Gerçi dile gelmesine gerek yok zaman zaman bize yüzünü gösteriyor , bununla ilgili bir söz bile var; hayatın cilveleri. Ama iyi ama kötü hayatın cilveleri pek çok.

Konu gene dağıldı, can sıkıntımdan bahsediyordum. Şu an farkına vardım ki sıkıntım geçiyor yavaş yavaş demek ki benim yazmak ihtiyacım varmış, ee uzunca da bi ara verince kendime haksızlık etmişim.. Neyse burada keseyim ben yazarken bile daraldım ki , kazara yazımı okuyanlar ne yapsın :) Herkese sıkıntısız günler dilerim...

NOT : Resimdeki sevimli yaratığı ben çektim, bir yağmur sabahı sonrası, bir sürü çıkmışlar yola bu içlerinde en güzeliydi ..

 
Toplam blog
: 22
: 866
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Tesadüf eseri bu siteyi buldum, çok da memnun oldum. Sanırım ben daha çok okumak için burdayım, a..