Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Geri döndüm

Geri döndüm
 

çok güzel bir yer


3 sene sonra M. Blog ailesine tekrar döndüm sevinçliyim:) 

Çok olaylar yaşandı, çok şeyler değişti, ama ben yine aynıyım:) bende fazla değişen bir şey olmadı nedense, pardon kriz zamanı işten çıkarıldım, 9 ay kadar evde oturdum. Bir ara mide rahatsızlığı geçirdim, kilo verdim bayağı. O kötü zamanlar geçti çok şükür, şimdi yeni (1, 5 sene) işyerimde çalışmaktayım. Yazmakta yine tıkanıyorum, halbuki 3 senede bayağı şeylerin birikmiş olması gerekirdi bende. Blogları da takip edemedim hiç eminim çok güzel yazılar yazmışsınızdır. Neden uzaklaştım bilmiyorum aslında, blog okumak bana iyi geliyordu. İşten çıkarılmak beni çok etkiledi, ilk defa işsiz kaldım. Ciddi ciddi iş aramadım ama başvurduğum yerlerden de cvp gelmiyordu, sanırım o ara herkes krizin etkisindeydi. Şimdi bakıyorum da bizim ülkemiz krizi atlatmış eser yok sanki 2 sene öncesi olanlar hiç yaşanmamış gibi. Neyse atlatmış olmamız önemli olan, neler olduğu geçti gitti artık. M blog hala aynı mı? Hala eski yazan arkadaşlar var mı daha bakamadım ama umarım herkes buradadır:) 

Şimdilik bu kadar yazıyorum, fırsat buldukça yazmaya çalışacağım. Herkese hayırlı ve mutlu günler... 

 
Toplam blog
: 22
: 866
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Tesadüf eseri bu siteyi buldum, çok da memnun oldum. Sanırım ben daha çok okumak için burdayım, a..