Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Blogvekili

Blogvekili
 

Milletin vekiline milletvekili denir. Vekil, millet adına icraat yapar. Vekili, millet oy ile seçer. Onun için seçilmişlerin dokunulmazlığı vardır. Milletvekilliğinden esinlenerek Blog için de vekillik öneriyorum.

Blog yazarlarının seçtiğine ne denecek?

Blogvekili.

Ben patent, kendime ait. Bu fikri çok sevdim. Blogvekili, tıpkı milletvekili gibi olmalı. Blog yazarlarından aldığı yetkiyle, Blog’u yönetmeli.

Bu adın patenti bana ait olduğuna göre, Blogvekilinin seçilme koşullarına belirlemek de bana düşer. Bu işten benim bir menfaatim olmayacak. Bir menfaat bekliyorsan namerdim.

Seçilme koşullarını görünce (5. madde) niye kesin konuştuğum anlaşılacaktır.

Blogvekilli ve Seçilme Koşulları:  

  1. Blogvekilli 24 adet olacaktır.
  2. 20 vekil ile seçilecektir.
  3. 4 vekil, doğrudan vekillik kazanacaktır (En çok blog yazan, en çok okunan, en çok yorum alan, en çok yorum yazan)
  4. 20 vekilinin yüzde 40’ı kadın kotasına ayrılacak, buna göre, 8 kadın vekil olacaktır.
  5. Oy kullanmak ve aday olmak için 1 yıllık üye olmak gerekir.
  6. Yazarlar kendileri aday olacağı gibi başkaları da aday önerebilir.
  7. Yazarlar, kaç yıllık üye ise o kadar oy kullanma hakkına sahip olacaktır. Hak ettiği oyları bir adaya da verebilir.
  8. Blogvekillerinin görevini 24 blogvekili belirleyecektir.
  9. Seçim sürecini ve koşullarını orgazinatör belirleyecektir.


Not: Doğrudan vekilliği kazanan iki yazarı belirledim:

Efsane FB 1907 Baterist Metin (En çok yorum alan)

Berk Yüksel (En çok okunan)

“En çok blog yazan” ve “En çok yorum yazan”ı belirlemek için uğraşmadım.

Blogvekili seçim işini orgazine etmesi için Sayın Efsane FB 1907 Baterist Metin’i öneriyorum.

Sayın Efsane FB 1907 Baterist Metin, bu öneriyi kabul etmezse, görev, gönüllü bir yazara verilecektir. Gönüllülerin birden çok olması halinde kura çekilecektir.  

Gönüllerin en az 2 yıllık üye olması gerekir.

Blogvekilliği şimdiden hayırlı olsun.  

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..