Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '09

 
Kategori
Güncel
 

Rutinnnnn!

Rutinnnnn!
 

Rutin işler… Rutin haberler…

Taktım ben bu rutine.

Takarım abi….

İtirazın mı var.

Estafurullahhhh…

Çalışan bayansanız; sabah bir telaş.

Yaz tatili olduğundan çocukları hazırlama yok, aman ne iyiiii, koşuşturmayla işe.

Ev hanımıysanız kahvaltı, temizlik, yemek, benim gibi yarı çalışan, bir buçuk ev hanımıysanız(evde üç erkek olunca bir buçuk) hepsi birden ilk ışıklarıyla sabahın işkenceye başlar, gece yarısını bilmem kaç saat geçerken kendinizi yatağa attığınıza ana kadar…

Tam şükür bu günüde devirdik, şöyle bir rahat uyuyayım dersiniz, de…

De…

Gündüzün koşturmasında aklınıza getirmediğiniz her ne varsa ki, bana göre hepsi karabasandır bunların üşüşürler tepenize…

Uyu uyuyabilirsen.

Hadi uyu da göreyim…

Sağa, sola dönmekte fayda etmez.

Kalkılır dolaşılır.

Nafile…

Uyku gözlerden akmakta deli bir nehir gibi.

Gibi de…

Bazen, aman boş ver.

‘’su akar, yolunu bulur’’ demek istersiniz.

Dersinizde.

Uygulamaya gelince…

İlk bir iki gün evet.

Sonra…

Selde kadınlıkta var.

Yönlendirme yapacak illaki kadın..

TV açar, hafiften o saate kadar süren programları seyredersiniz yine uyku akan gözlerinizle. Uzun oturur vaziyetteki divanınızda, ninni gibi gelir konuşmalar.

Konularda rutin olduğundan, herhalde.

Herhalde…

Kafanızdaki ağlarını yapmaya devam eden örümceklerle birlikte karabasan görmeye de devam ederek uykuya dalarsınız.

Uykuya…

Uyku denilirse tabii ki…

Ben kendi adıma; çok uzunnnnn zamandır deliksiz bir uykuya hasret kaldığımı biliyorum ve sanırım yalnızda değilim.

Top yekûn toplum…

Gecenin kör karanlığında o kadar çok evin ışığı yanmaya başladı ki artık….

Balkonlarda sigaranın cılız ışığı…

Ha bu arada bu cılız ışığı sadece büyükler değil, ailesinden gizli sigara içen yeni yetmelerde çıkarmakta ya neyse….

Ebeveynleri, aptal yada genç olmamış kandıracaklar….

Dağıtma konuyu dön çabuk.

Anam babam hemen döndüm rutin konuya.

Taktım dedim ya rutine. Türkçesi de değil yabancı versiyonu.(sürüm)

Kızım desene şuna değişmeyen, tekrar eden diye

Pardon ya!

Senin par donuna.

Hoca veril talkımı….

Kızım sen değil misin aman Türkçe diye…

Boyuna çam deviriyorsun oldu mu a canım

Olmadı.

Bu azarlanmayla gözlerim yere bakar yalancıktan utanmayla ….

Nerdeeeee kalmıştık dostlar?

Rutinde kalmıştık.

Rutin haberler deniyor bazen.

Öylesine sinir oluyorum ki bu cümleye…

Rutin olmayan haber peşine düştüm bende.

Monoton haberler…

Kaza olmuş, beş ölü var.

Rutin haber canım.

Ya üç fabrika daha kapanmış, bin kişi kapı önünde.

Rutin.

Mayın patlamış .

Rutin.

Falanca belediye işçi çıkarmış, işçiler belediye önünde eylemde.

Rutin.

Borcu yüzünden adam ailesini, kendisini öldürmüş.

Rutinnnnnn….

Kapkaç?

Rutin.

Kredi kartı borçlar yüzünden icralar gelenlerin haberleri.

Rutin.

Ne monoton…

Ne monoton…

Milletvekillerinin maaşı on milyara yaklaşmış.

Rutin.

Vah! Vah! Nasıl geçinecekler…

O kuş kadar maaşla.?

E bir pardon sana Nefise yani.

Kuş kadar maaş?

Kuş dediysek, deve kuşu dedik canım…

Çevir gazı…

Ergenekon.

Tam rutin haber…

Rutinin tarihi pek değişmiyor ne yazık ki.

İyide kardeşim; rutin olmayan haber, rutin olmayan işler, rutin olmayan hayatlar?

Nerde?

Bilmiyim ki?

Bilmiyim ki?

Bu yazdığım tam sebze çorbası oldu ya ,

Neyse….

Yaşadığımız günlerde sebze çorbasını aratmıyor zaten.

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..