Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '10

 
Kategori
Siyaset
 

Rüyamın içindeki, rüyamın içindeyim.....

Rüyamın içindeki, rüyamın içindeyim.....
 

Pensilvanya’da gözyaşlı bir dervişi ulemayım...


PENSİLVANYA’DA GÖZYAŞLI BİR DERVİŞİ ULEMAYIM

PER PERİŞANE RUHUMLA ADEMİ ŞAHSIMDA BEN,

RÜYALARIMDA PARÇALANIYOR BEKLENEN ÖZLEMİM,

GÖRMEKLE MEŞGUL DEĞİL İKEN DÜŞLERİMLE BEN…

....

....

Dün gece müthiş bir rüya gördüm.

Üstelik yarı uyur yarı uyanıkken,

Sık sık bir sağa, bir sola döndüm,

Tıpkı günümüz siyasetçileri gibiyim..

….

….

Dün gece müthiş bir rüya gördüm.

Önce elmalar ile armutları topladım,

Baktım bir köşede vatandaşın birisi,

Yiyordu iştahla ekmek ile ayvasını…

….

….

Dün gece müthiş bir rüya gördüm.

Recep Tayyip Erdoğan olmuştum.

Apansızın gelen çişimden uyanınca,

Sandım ki bu şansı kaçırmıştım…

….

….

Dedim ki kendi kendime, teselli için bari,

İstiareye yat, olmak için yeniden Başbakan,

Kendime söyledim, iyi ki, kendim dinledim,

Kapattım gözlerimi yeniden uykuya daldım…

….

….

Aman Tanrım bu ne güzel tesadüfi rüya,

Yepyeniden, yeni bir Recep Tayyip oldum.

Üstelik de, Dünyanın adı Türkiye’ymiş güya,

Bende orada bir muktedir, Başbakandım…

….

….

Öğlen mecliste kuruyla pilav vede turp yemişim,

Üstelik yanında yandım çavuş ayranı içerek,

Sonrası odamda çökünce mahmurluk iç çekerek,

Büzüldüm koltuğumda, tilki uykusuna daldım…

….

….

Uykumun içinde yepyeni bir tatlı rüyadayım,

Rüyamın içinde bambaşka bir zevkle hülyadayım,

Açıyorum sonra, Tırıt Televizyonu Haber Merkezini,

Çatlamış gördüm, Halkın Partisini, iri bir ceviz misali…

…..

….

Kalktım önce bu haberin üzerine bir iki kadeh,

Dertlere deva, mesir macun şerbeti hayatı içtim,

Sonra şükretmek üzere inançla ol yüce Rabbime,

Kırk küsur rekat, abdesti desturla, namaza geçtim…

….

….

Sonra döndüm odama oturdum koltuğuma,

Bülent ile Abdullah’da vardı üstelik yanımda,

Elinde bir zarfla geldi huzura, bir kelli zevat,

Ol muhterem, Pensilvanya’dan Erhan hocammış…

….

….

Açtım verdiği zarfı okudum heyecanla temennileri,

Körün istediği bir göz, sende Allah’tan iki yazmış,

Cumhuriyet, Cumhuriyet diyenlerin ülkede tümü,

Baktık karnelerine, hal ve gidişten sınıfta kalmış….

….

….

Ezan sesi ile uyandım, iç içinde girift rüyamdan,

Sabah değil, öğlen olmuştu ol vakti zamandan,

Açtım günün haberleri nedir, göreyim diye TV’yi,

Tanrım o da ne, rüyalarım tümden gerçek olmuş…

….

….

Bilgesine malum rüya ile münzevi ol şahsım,

Erhan’ı müyesser, okumasa da “El Ezher” de,

Madem ki Pensilvanya’da olmuş idi rüyada,

Ol rüyanın hakimi gözü yaşlı dervişi pir olmuş…

...

...

İzmir - 2010

….

ERHAN SOYSALTÜRK

Bana ulaşmak için mi..?

Buyurun, hep beraber; erhansoysalturk@hotmail.com

Allahuekber…….!

Yazarın Dipnotu:

“Bu Yazı Milliyet Blog’daki “BAŞKA BİR TÜRKİYE YOK” köşesi için kaleme alınmış bir; Erhan SOYSALTÜRK yazısıdır.

5846 sayılı, FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU Telif Hakları Yasası kapsamındadır.

Yazar ismi ve Link verilerek alıntı yapılabilir.

 
Toplam blog
: 225
: 396
Kayıt tarihi
: 12.07.10
 
 

29 Ekim 1923'te, Dünya'ya ilan edilen, Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün kurmuş olduğu ve bi..