Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Rüzgar mı dedin bana !!

Rüzgar mı dedin bana !!
 

Bunları yalnız sana değil, kime anlattıysam, yüreğinde eksik kalan bir yer var dedi,

Fakat bunu anlayan sadece meltem esintisiyle gelenlerdi. Denizden gelen meltem gibi, inceden esen,kime gittiğin önemsiz, nasıl gittiğin değersiz. Kime gidersen git, kime esersen es...

İçimde meltemli fırtınalar, uçurtma yapma uğraşısında, uçmakla sevmek arasında sığınaklar var.

Hayatımda hangi rüzgarı istiyorum, hangi seni özlüyorum bilmiyorum ki. Bu haykırışımın sosyolojik alt yapısında neler var neler? Ben biliyorum, bilinç kulemde sana kullanmadığım argümanlar var. Ruhumun duvarlarına sana henüz çizmediğim fiğürler var.

Ben bu rüzgarlara, bu esmelere dayanırım dedim, olmaz dediğim oncalar arasında. İlla seni hissetmek, illa seninle birlikte esme gerekliliğinin son nefesindeyim.

Kaldırımları sensizken bu şehrin,

Rüzgarsız, meltemsiz kalamıyor sokakların.

Damağımda asılı kalıyor sözlerim.

Hadi es deli rüzgar,

Mevsimidir şimdi esmelerin.

Anlattığı tamda buydu şarkıların...

Güneş bile değiştirirken açısını, hiç doğmayacak gibi batıp, hiç batmayacak gibi doğarken, hırsına ve azmine hayran kalıyorum rüzgarların.

"Fakat her fırtınanın sonu, yine sessizliktir."

"Her sessizliğin sonuda fırtınadır." Desede yüreğim, sabırsız sanırım beklentilerim.

Sahilinde usul usul yürüdüğüm bu şehirde, kapşonla korunup, koştuğum rüzgarlar takılıyor aklıma.

Agustos'ta esen meltem rüzgarlarının hüzünlerini döküyor kalemim.

Rüzgar demeliyim. Susmalıyım. Ve dinlemeliyim bu esintiyi...

 
Toplam blog
: 41
: 1248
Kayıt tarihi
: 09.12.08
 
 

Hayatımızın gayesi, gayelerimizi hayata geçirmektir. Benim de şu anki gayem, burada bir şeyler ya..