Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '12

 
Kategori
Blog
 

Şaaapınca yazı yazamıyorsunuz, değil mi?

Şaaapınca yazı yazamıyorsunuz, değil mi?
 

Vallahi bende de öyle… Şaapmaktan soluk alamıyorum ki yazayım!


 En son yazıyı 1 Temmuz günü yazmışım! Aradan neredeyse 4 ay geçmiş… Bende tık yok!


Yuh valla!


Eeeee! İşin gücün “şaaapmak” olunca yazıya sıra mı gelir, Culduz efendi?


4 ay yahu! Dile kolay!


İğne ipliğe döndüm arkadaş!


Klavyemi özledim resmen.


Uzun süredir yazmayan arkadaşlara da hak veriyorum şimdi.


Demek ki onlar da dur durak bilmeden şaapıyorlardı. (Aylardır yazmayan Ahmet Balcı dün yazıp perhizi bozdu, onu değerlendirme dışı tutuyorum. Darısı Arif Öğütçü’nün başına)


Değerli blog üyesi Eminanım yazmasaydı farkında bile olmayacaktım.


“Sevişmeyince yazı yazıyorsunuz değil mi?” başlıklı yazısı beni uyandırdı.


Doğruya doğru şimdi… Kabızlığın nedeni buymuş!


İnsan şaapmayınca yazıya daha bir hevesli oluyor.


Bundan sonra tutmayın beni…


Haftada en az iki!


En az iki!

 

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..