Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Sabah oldu yine sunam uyanmaz...

Sabah oldu yine sunam uyanmaz...
 

bilgiyuvası.com


Sabah oldu da kalktım
Kafamı kaldırdım yastıktan
Baktım deniz yerli yerinde,
Bugün de bulutların Maşallahı var
İnsanlar dersen , henüz erken
Henüz marifetlerini göstermediler
Sokak başından dönmediler bile.
 
Beni soracak olursan!
Ehh prostat yerli yerinde
Büyüdükçe büyüyor..
Sağ bacak nafile,
Sol bacağa inat,
Gittikçe, geri geri gidiyor..
Öteki organları ne sen sor
Ne ben söyleyeyim,
Her birisinin gözü iki çeşme
Herkes kendi haline ağlıyor
Sabah oldu ya
Dertler kapıda bekliyor.
 
Çiçeğim yine çift açmış,
Kedim terliklerimin yanında
Sevilmeye hazır ve nazır
Eşim Maşallah horul horul
Belli ki dünyada her şey yerli yerinde
Şimdi ağzımı açıp kimseyi
Mutsuz etmeyeyim,
Dünyanın düzeni böyle
Değiştirmiyeyim.
 
Zaten millet neyin harap olduğunu biliyor
Ama oturup sineye çekiyor,
Nasıl olsa Körfez Geçiş Köprüsü yapılıyor,
Tam 22 yıl Japonlara haraç vereceğiz
Ama yine de
Devletimiz sağolsun,
Milletimiz varolsun,
Yine sabah oldu çok şükür,
Yine sömürülmeye devam,
Nasıl olsa alıştık böyle sabahlara.
 
 
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..