Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '08

 
Kategori
Haber
Okunma Sayısı
298
 

Şaçlama hakkımı kullanıyorum …

Ladies and gentlemen…

Bu gün 2008 yılının üçüncü günü. Henüz yeni yıla alışma sendromu (Hastalığı) yaşamaya devam ediyoruz. Her ne kadar 31 Aralık gününden 1 Ocak gününe geçerken, diğer günlere göre her hangi bir farkı olmasa da, sanki kendimizi bir mekândan alıp bir başka mekâna taşıyormuş gibi mi tanımlıyoruz ki, yeni yıla birden bire uyum sağlayamıyoruz, anlamıyorum. Hadi bir yere tarih atarken 2008 yerine alışkanlık hali olarak yine 2007 yazılmasını anlarım da…

İşte belirttiğim bu karmaşayı ben de diğer tüm milletimin fertleri ile birlikte yaşamaya devam ettiğim için, bu gün, yani yılın ilk günlerinde “Saçmalama” hakkımı kullanayım dedim ve başlıyorum saçmalamaya…

Zaten yazının girişinden de anlaşılmıyor mu saçmaladığım?

“Bayanlar ve baylar” sözünü size İngilizce yazdım. Sanırsınız ki sular seller gibi İngilizce bilen biriyim.

Yahu… Ben daha “Türkçeyi” daha doğru dürüst beceremiyorum ki İngilizceye sıra gelsin. Ama olsun, amaç “Saçmala” ise buradan başlayabiliriz.

Yeni yılı karşılama programlarından başlayalım isterseniz…

Önce televizyon kanallarından söz edelim…

Abi… Geçmiş senelerde televizyon kanalları yokken ve sadece TRT varken ne güzeldi. Gecenin saat 24 olmasını dört gözle beklerdik. Niye mi? Tabidir ki dansöz çıkacak diye. Ne varsa dansözde!...

Şimdi, televizyonlarda dakika başı dansöz, envaiçeşit halde…

Eskiden bir sanatçı be haberbir kanalda görülürdü. Şimdi, bir sanatçı birkaç kanalda görüldüğü gibi, kendi de canlı canlı bir başka mekânda görülür oldu.

Bu arada “Meydan” kutlamalarına tanık oluyoruz. Her şehrin belli meydanlarında “bedavadan” kutlamalar. Gerçi bazıları bu kutlamanın bedelini “Elli yedi” lira olarak ödemişler ama aldıkları hizmet(!)e değer miydi bilmem. Ama ülke olarak ödediğimiz bedel tahsilâttan karşılamayan yetmiyor.

Bir de “Alternatif” kutlamalar varmış. Ne menem bir şey, onu bilmiyorum. Sanırım bir kısım 2008 yılına bir rotadan giderken, başkaları bir başka rotayı takip ettiler. Bakalım hangisi, doğru adreste, zaman gösterecek elbette…

Aslında 2007 den 2008 yılına geçen ilk zaman diliminde hayatımızda oldukça büyük değişiklikler yaşadık. Bu değişikliklerin ne olduğunu anlamak için biraz zamana ihtiyacımız olacak. Farkına varacağımız zamanı merak ediyorsanız, ajandalarınızdaki “Vergi ödeme günleri”ne bakınız. O günler geldiğinde, bu değişiklikleri “Yürekten” ve “Cepten” daha çok hissedeceksiniz… Şimdilik yeni yıl sendromundasınız, farkında değilsiniz.

Ve…

Yılın ilk günlerinin en önemli haberine geliyorum…

<ı>“Cinsel iktidarsızlık korkusu yaşayan erkekler, Afrika viagrası olarak bilinen 'seks ağacı'nın neslinin tükenmesinden endişeli”<ı>ymişler…

<ı>

Ne haber ama değil mi?...

Düşünecek, oyalanacak başka derdimiz kalmadı da…

03 OCAK 2008

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Eski adetleri arar olduk değilmi abi?yılbaşı kutlamalarının yapıldığı kızılay meydanında ellerinde kutu biralar olan bir kaç zibidinin garip eğlencelerine şahit olmuştum. bir grup genç kızın ayaklarının önüne maytaplar atmaktaydılar.Saygılar...

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 02.01.2008 15:18
Cevap :
Sayın ÖĞÜTÇÜ... Bu görüntüler "Kutlama"dan çok "Ahlaksızlık" olarak yorumladığımız şeyler. Yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla... İBRAHİM PEKBAY  02.01.2008 16:00
 

herzaman saçmalamayalım da, arada bir saçmalamayınca da bu gibi olaylara ve de görüntülere tahammül zorlaşıyor değilmi sayın İbrahim bey, saygılar.

nurten san 
 02.01.2008 15:04
Cevap :
Sayın Nurten SAN... Kendime 365 günde "Üç" kez saçmalama hakkı verdim. Neden "Üç" derseniz, heni gökten "Üç" elma düşer ya... ya da bazı "Üç kere"lerden dolayı... Gerçi 3x70 milyon derseniz, halimiz harap da... Umarım hiç kimse "Saçmalama" sınırını geçmez. Yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla... İBRAHİM PEKBAY  02.01.2008 16:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1104
Toplam yorum
: 2655
Toplam mesaj
: 212
Ort. okunma sayısı
: 913
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster