Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Saçların ne kokuyor?

Saçların ne kokuyor?
 

Bu gece misafir olsam sana,

Kendimle birlikte rengarenk  çakıl taşlarımı getirsem,

Kurumuş, nergis kokan bir kaç yaprak,

Bir siyah bilye,

Biraz telaş, biraz heyecan, biraz umut, biraz hüzün getirsem.

Parmak uçlarımla saçlarına dokunsam.

 

Ve sonra 'saçların ne kokuyor' oynasak.

Ben saymaya başlasam:

Saçların bu gece, çikolata, sigara, biraz bira, yalnızlık, şiir, Kadınlar, çimen, huzur kokuyor, desem.

Sonra sen bana,

Saçların bu gece:

Vanilya, şarap, ekşi elma, sözcük, sandal ağacı,

Kurumuş yaprak, papatya ama en çok ben kokuyor, desen.

 

Ve sessizce dizlerime yaslasan başını.

Uzun uzun sussak.

Bu uzun susuşlara kimsenin anlamayacağı,

 Mutluluklar yüklesek.

Sonra sımsıkı sarılıp uyusak…

Şimdi yoksun;

Söyle:’’Bensizken saçların ne kokuyor’’?

Burcu…

  

 
Toplam blog
: 22
: 894
Kayıt tarihi
: 22.09.12
 
 

Sınıf öğretmeniyim. Sanatın pek çok dalıyla ilgileniyorum.Gitar ve yan flüt çalıyorum. Latin dans..