Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Saçma buluyorum

Saçma buluyorum
 

Merhaba Değerli Okuyucular;

Uzun bir müddet sizlerden uzak kaldım ama araştıma ve gözlemlerim hızla devam ediyordu. Bugün sizlerle bu gözlemlerim ve araştırmalarımdan çıkardığım bir sonucu paylaşmak istiyorum.Bu anlatacağımın yanında başka tespitlerimde var tabiki. Ama şimdilik sadece bunları anlatacağım.

Hepiniz en azından bir yada iki kişisel gelişim kitabı devirmişsinizdir mutlaka. O kitaplardaki beyin gücünü anlatan bölümlerde şöyle ifadeler geçer: "İnsan beyninin %1 veya %2sini kullanır, Einstein %10 unu kullanmış" falan filan... Bide Einsteinin %10unu kullandığını duyunca adamın beynini parçalayıp anormallik aramaya kalktılar.

Şimdi iyi düşünün Yüce Allah evrende yarattığı bir şeyi nasıl yaratır? Tam denginde öyle değil mi? Ne eksik ne fazla. Sizce niye bir organımız olan beynimizi %99 ve %98 oranlarında fazla yaratmış olsun. Bunları saçma buluyorum. Hem ben elimi, böbreğimi, gözümü , burnumu %100 oranında kullanabiliyorken niye bir organım olan beynimin %2 sini kullanmış olayım. Bu hikayelere inanmayın sevgili okuyucular. Hem %100ünü bilmedikleri bir şeyin çözdükleri kısmına nasıl bir yüzde belirlerler anlamıyorum. Düşünün size bir bardak çay verdi anneniz siz annenize demlikte 14 bardak çay kaldı diyebilir misiniz? Hayır.Ama kaç bardak çay çıkacağını bilseydiniz ve demlikte 15 bardak çay olsaydı , anneniz size bir bardak çay verdiğinde 14 bardak çay kaldı diyebilirdiniz. Bu yüzden bazı konuşulan şeyler çok saçma. Ve dostlarım, ben beynimin %100 ünü kullandığıma nefes aldığımdan emin olduğum kadar eminim. Sizde emin olun çünkü sizde %100 ünü kullanıyorsunuz.

Birde şunu söylemeden geçmek istemiyorum. Yıllar önce filozof "İnsan düşünen bir hayvandır" demiş. Bizde yıllarca alkışlamışız. Şimdi şunu iyi dinleyin: Bitkilerde nefes alır, çoğalırlar, büyür ve ölürler. O zaman bende " Hayvan hareket edebilen bir bitkidir" desem bende tarihe geçer miyim ? Gülüyorum böyle şeylere ve çok saçma buluyorum.

Açık yürekli olabilmenizi umuyorum ... Sevgiyle kalın

Not: Bu fikirlerime esin kaynağı olan yazar(lar)a teşekkürler. Umarım bana kızmazlar. :)

 
Toplam blog
: 10
: 8406
Kayıt tarihi
: 18.10.06
 
 

Merhabalar ben ErkanÇok meraklıyım ve herşeyde hakkında bir şey, birşey hakkında herşeyi bilmem gere..