Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '22

 
Kategori
Şiir
 

Saçmalamaca

Aynı anda zihnimde canlanan iki resim,
Hakikat kesin, duygular kesif,
Brütün hançeri, bu hain kesim,
Cahil senato, Sokrat ve zehir.
 
Parabol denklemi ve karmaşık düzlemler,
Saçma sapan bir yağmur, ağrıyor eklemler,
Her şey çelişkili, cimridir ekremler,
Hayvanımsı refleksler, rahatsız edici sesler.
 
Ben bunları düşünürken hep şiir yazdım,
Beklemediğim bir anda cellat mezar kazdı,
Baltalarım yasta çalan bu acip sazı,
Ben her gün ağlarken, hayata kandın.
 
Beklerim bir gün tekrar güneşin doğmasını,
Ve ölümüm sonrası, mezarımın ağlaması
Fotoğraflarını yaktım, unutup yalanları
Fotoğraflarımı yaktın, gerçekleri hatırlayıp.
 
Toplam blog
: 36
: 27
Kayıt tarihi
: 11.03.22
 
 

Öğrenciyim. Şiir yazıyorum. Kimse okumuyor. "Bir gün gelecek, tükenmiş baskıları nedeniyle arad..