Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '22

 
Kategori
Şiir
 

Sonbahar Akşamı

Şimdi nasıl gülsem sensiz?

Kimsesiz.

Bana bakmıyorken gözlerin

Seni izlemek için tek bir sebep?

Peki görebilir misin beni yine?

Farkedebilir misin?

Tekrar konuşabilir miyiz bir sonbahar akşamı?

 

Bağırsam kim duyabilir beni ALLAH'tan başka?

Artık her günüm aynı, zarar ve dua,

Peki kim inandırabilir beni tekrardan aşka?

Ben sersefil mahluk, yakarışlar ve nida.

 

Bir kadın, yeşil gözlü, değişik aksanlı

Beni ona bağlayan yalan sonbahar akşamı,

Rüzgarın sıcağı, sobalar patladı

Bu büyük konuşmaya sonbahar dayanmadı.

 

Sonrasında kalkıp gitti, kokusunu bırakıp

Ağladım öylece, ben öleceğim bırakın

Bu bir aşk hikayesi, olmayan devamı

İyice yok oldu benim olmayan hayatım.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 36
: 27
Kayıt tarihi
: 11.03.22
 
 

Öğrenciyim. Şiir yazıyorum. Kimse okumuyor. "Bir gün gelecek, tükenmiş baskıları nedeniyle arad..