Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '22

 
Kategori
Hukuk
 

Sadece Kasten Öldürme Öldürme

Peki diğerleri ne? Ölmek.

Olay olur bir şey olur, kaza, kavga, kendini koruma, zehirlenme vs. vs.

Bütün bunlarda fail yok sebep olan var.

Fail yok demek illa suçsuz demek değil, ölüm olduğu zaman yakınında bulunsan bile suçlu olursun.

Yani Veli’nin silahından çıkan kurşun, Ali’nin bıçağı filan bunlar katil olarak görülüyor mu bilmiyorum; ancak katil olmaları için öldürme fikrinin olması gerektiğini düşünüyorum.

Bu durumda savaşta mecburen öldüren askerlere de katil denmez tabii ki de.

Fazlaca katil lafı geçiyor da yazdığımız ölçüler dikkate alındığında katil ekstrem bir profil, değilse millete bakma küfredene katil diyor.

O zaman ne oluyor; katillik sıradan olup insan sınıfına dahil oluyor, oysa katil birinin insanlıkla ilgisi olamaz, ben yetkili olsam katilleri toplum içine almam.

Öte yandan katillik bu kadar ayrıştırılırken sonunda ölüm de olabilen pırasa doğrarken elimi kestim hafifliğine de alamayız; birilerinin bir şekilde ölümüne sebep olanlar gerçek katillerin ikinci karısından olma çocuğudur.

Kasten öldürenler ölümcül bir durumda olsalar ben şahsen elimi uzatmam, benden yardım alamazlar akıbetlerini bekleyecekler.

Diğer öldürenler de su isteseler yarım bardak götürürüm.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..