Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sağlığın kıymeti hastalıkta belli oluyor

Sağlığın kıymeti hastalıkta belli oluyor
 

Buğra TOKMAKOĞLU


Hayatın tadını, günlerin güzelliklerini, huzurun, rahatın kıymetini sağlıklı günlerde bilemiyoruz…

Gün içerisinde rutinleşen koşuşturmalar içerisinde sürekli dır dır edip duruyoruz. Bahane bulup şikâyet edeceğimiz o kadar çok şey var ki.

Hepimiz kendimize göre haklıyız. Yapmak istediğimiz, amaçladığımız, odaklandığımız onca şey var. O amaca yönelik koşuşturma sırasında gözlerimiz kapanıyor. Hırs küpüne dönüyoruz. Çevremizde olan bitenin farkına varamıyoruz çoğu zaman.

Hayatın, bir günün anlamını ne zaman fark ediyoruz? Ancak hasta olduğumuzda…

2 gündür ateşlendim. Ne uyku var ne başka bir şey. Bu sıcak nemli havada çatlarcasına yanıyorum. Başım deliler gibi ağrıyor. Yapacağım hiçbir şeyi yapamıyorum. Elden ayaktan kesildim resmen.

Sağlıklı, güzel günler çok değil 2 gün önceydi…

Kıymet bilmeyen, anlamayan ya da geçiştiren ben 2 günlük halsizlikle o günleri mumla arar oldum. Çoğu kez ağzıma almadığım “Allah” kelimesi bile ağzıma dolanıverdi.

Dikkat etmek gerekiyor. Sağlık hayatımızdaki en önemli unsur! O olmadan tat, tuz yok…

Yavaş yavaş kendime gelirken “şükür” diyorum, sağlıklı olmak ne güzel.

Hasta olmadan sağlığınızın kıymetini bilin ne olur!

BATMAN’A GİDİYORUM

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) Anadolu Yaz Gönüllüsü Projesi kapsamında yarın Batman’ın Sason ilçesine gidiyorum.

Ankara aktarmalı Batman yolculuğum tahminen 2 saat sürecek.

Hiç bilmediğim bir coğrafya hiç bilmediğim, şahit olmadığım bir kültür…

Tamı tamına 3 hafta Sason’da olacağım. Van, Diyarbakır, Mardin, Bitlis’te görülecekler listesinde tabi ki.

Sason izlenimlerim, duygularım, yaşadıklarımı en kısa zamanda paylaşma ümidiyle…

Ahmet Buğra TOKMAKOĞLU

Abtokmakoglu@gmail.com

 
Toplam blog
: 430
: 2186
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

20 Nisan 1989'da İzmir'de doğdu. İlköğretim ve lise öğrenimini Karşıyaka'da tamamladı. 20..