Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '12

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sağlıklı ve uzun yaşamanın sırrı

Sağlıklı ve uzun yaşamanın sırrı
 

UZUN YILLAR YAŞAMANIN SIRRI


Bir gazeteci 102 yaşındaki bir adamla röportaj yapmak için evine gider. Gazeteci yaşlı adama ilk olarak bu kadar uzun yaşamasını ve bu yaşta böyle sıhhatli, dinç ve neşeli olmasını neye borclu oldugunu sorar. Bekledigi cevap hiç sigara içmedim, kendimi yormadım, yogurt yedim, ayran içtim, sabahları spor yaptım türünden birşeydir. Ancak ihtiyar adam, gazeteciye şu cevabı verir

'' Evlat, allahın lütfettigi her gün, erkenden yatagımdan kalkar ve halime ŞÜKREDEREK, pencerenin önüne giderim. Bir iki dakika dinlendikten sonra, hava ister güneşli ,ister yagmurlu, ister sıcak, ister soguk olsun kendi kendime şunları söylerim: Bu TAM BENİM İSTEDİGİM GİBİ MUHTEŞEM BİR GÜN ''......

 


'' Yaşamı kaybetmekten daha acı birşey vardır: yaşamanın manasını kaybetmek ''

 
Toplam blog
: 10
: 468
Kayıt tarihi
: 27.03.12
 
 

Senin için yeniden varım oğlum....YIL  28/04/1977  biri gelip anne babamın kulağına oğlun oldu gö..