Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '08

 
Kategori
Haber
 

Şair ve Yazar Öğretmene Sürgün

Şair ve Yazar Öğretmene Sürgün
 

Bozkırın ortasında ne kadar gururlu, tek başına olsa da.


Şairliğinin, yazarlığının ve öğretmenliğinin yanında bir de, “çevreciliği” varmış.
Ne dersiniz? Tam bir hikaye konusu, film de. Bilmiyorum, yapımcıların işlerine gelir mi?

Şair, yazar, öğretmen ve çevreci Mevlüt Kırnapçı’yı ne tanır, ne de bilirim.Milliyet gazetesinde okudum. “Çevreci öğretmene ‘sürgün’ iddiası” başlığı ile verilen haber ilgimi çekti, üzüldüm. Tıpkı “Feto” diyen gazeteci haberi gibi.

Öğretmeni bu haber üstüne sanal dünyada şöyle bir taradım.Çevreci kişiliği ve bu uğurda mücadelesi, öğrencileri ve şiirleri ile ilgili bir sürü haber.

Sanatla, çevre ile uğraşıyorsanız bir ucu mutlaka siyasete varır zaten. Anlaşılan sayın öğretmenimiz, tipik “Kasaba politikacı” baskısı ile karşı karşıya.Ona o cezayı verenlerin çoğunun inanın içi gitmiştir. Onları da tanımıyorum. Ama parti militanı iseler, “oh olsun” çekmişler, hak ettiğine kendilerini inandırmışlardır.

Bırakalım Allah aşkına tipik kasaba politik oyunlarını . Bu oyunlar artık Zübük’lerde, filmlerde kalmalı.

Bırakalım çalışanların şevklerini kırmayı, o çarkın nasıl çalıştığını geçmişte çok gördük.

Işıkları hiç söndürmeyelim, varsın bizi de, sizi de aydınlatsınlar.

 
Toplam blog
: 498
: 1546
Kayıt tarihi
: 12.08.07
 
 

Öğretmen Okulunu ve İktisat Fakültesi Kamu yönetimi bölümünü bitirdim, eğitimciyim, İyi derecede ..