Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Şairliğe geç başladım!

Şair, şairin halinden anlar diye meşhur bir söz vardır. Ben de son zamanlarda şiire yoğunluk verdim biliyorsunuz. Gece yaşıyor olmanın sebebi hali bu. İlham perim kısa ve özlü şeyler üzerine yönlendiriyor beni.

Böyle bir durum hâsıl olunca da burada yazan birçok şair arkadaşın şiirlerini anlama bahtiyarlığına eriştim!

Zirve’yi ve Nedim Üstün’ü anlayabiliyorum şimdi!

Eskiden anlamazdım!

Yorum yazmadı demesinler diye saçmalardım bir şeyler!

Fakaaat!

Vakayinüvis şiire başlayalı beri onu anlamakta zorluk çekiyorum. Son şiirini okuduğumda şüphelendim.

“Ulan Ahme,t bu şiir Latin Amerikalı ünlü bir şaire ait olmasın? Tercüme ederken dibi başı anlamsız bir şiir çıkmıştır ortaya, sen de düşün dur ne yorum yazayım diye!”

Önce Portekizceye çevirdim Google çevirden!

Olmadı, İspanyolcaya çevirdim!

Gene olmadı!

Böyle bir şair ve şiir yok!

Acaba dedim “çıt” sesini mi yanlış tercüme ediyorum! Çıtçıt olsa kolay! O iki dilde de çıkıyor!

Birden Pirmete’yi aramak aklıma geldi! Onun Latincesi iyi!

Geçen “ Veni, vidi, vici” diyordu! Hem bunu sorarım hem de denizle arasına site girmiş geçmiş olsun derim!

Telefonu kapalıydı!

Daha çok yol almam lazım!

Geç başladım bu işe! Bu şairliğe!

Vakayinüvis de işimi zora sokuyor!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..