Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sakarya'da saat kulesi yok!

Nilgün Hanım geçen hafta Erzurum’a gitmişti biliyorsunuz! Gezi mahiyetinde olduğunu söylese de fotoğraflarından edindiğim intiba “yaz okuluna” gittiği şeklindedir!

Paylaştığı bir fotoğraf bir konuyu sorgulamama vesile oldu!

“Sakaryamda niye saat kulesi yok?”

Amasya’da var! Kocaeli’de var! Erzurum’da var! İzmir’de var! Nuray Hanımın Bilecik’inde de var!

Her yerde var!

Sakaryamda yok!

Nasıl olur? ( yani nasıl olmaz!)

Araştırmalarımda, bu saat kuleleri işinin o yörelerde dolandırıcılığın gelişmesine katkıda bulunmuş olduğunu gördüm!

Diyelim Suluova’dan biri şehre gelmiş saatini ayarlayacak, önünü kesmişler!

“Bilader bir lira vereceksin!”

“Niye ki?”

“Saatini ayarladın!”

Bu durum Gölpazarı’ndan gelen masum ve mazlum insanıma da yapılmıştır; Oltu’dan gelen dadaşıma da yapılmıştır kesin!

Kesin!

Ama bizim Sakarya’da olmaz bu!

Sakaryalılık ruhu engeldir buna!

“Abi saatimi ayarlayacaktım da!”

“Bir dakika geri kalıyor yalnız! Ona göre ayarla!”

Şehrimin insanı başka!

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..