Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '09

 
Kategori
Kasko / Sigorta
 

Sakın vadesiz hesap açtırmayın!

Sakın vadesiz hesap açtırmayın!
 

Bu yüzyılda insanların taptığı bir put,"para"


Gene bankalar, gene sitemlerim!

Geçenlerde ufak (!) bir kaza geçirdim, arabam bayağı bir hasar gördü, trafik yetkilileri karşı tarafa % 80, bana % 20 suç buldular; uzun lafın kısası, ben arabamı servise götürmek istedim, servisde neredeyse arabanın tutarı
kadar bir miktar "geçirdi" demek zorundayım, çünkü çok yüksek bir tutar bildirdiler!

Sigorta şirketi bankaya (yanlış bankaya !) parayı yatırmış... Günlerce gide gele bir hal oldum, para yatmamış!

Renault servisten sürekli arıyorlar para yatmış, neden ödeme yapılmıyor diye, meğer bunlar uzun zaman önceki bir bankada bulunan hesaba parayı yatırmışlar, benim verdiğim bankaya değil!!!

Paranın yattığı bankaya gittim derhal 28 TL kesilmiş paradan, mesele paranın miktarı değil ama vatandaşı bu kadar aptal yerine koyma hakkını nereden alıyorlar? Para servise ödenecek, neden miktarı bozuyorsunuz? Ben zaten % 20 kısmını (neredeyse bir maaş tutarı !) ödüyorum.

Bankadaki kızcağız sinirleri maksimum gerecek bir biçimde

-"Sistem böyle efendim, biz bu paranın kaskodan yatırıldığını bilemeyiz"!!! demez mi!

Sistemin çarpık bir ürünü olmıuş, bu elemandan , -" sistem aslında çok yanlış, sömürü sistemi ama durum bu, haklısınız" demesini mi beklemeliydim? Bu bilinçte olan biri zaten haksızlığa uğramış bir vatandaşın sinir kat sayısını onbine çıkarmazdı!!!

Kısaca vadesiz yatırdığınız para zaman içinde "hesap kullanım ücreti "altında kuşa döndürülmekte, paranıza dikkat ediniz, sömürü sistemini destekleyen bir toplumda, kendimizi korumaya çalışmalıyız. Aslında kesinlikle kredi kartı
kullanmadan, bankalardan mümkün olduğu kadar uzak kalarak ya da sistemden fazla yara almadan kurtulmaya çalışmalıyız.
 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..