Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '07

 
Kategori
Futbol
 

Şampiyonluğa doğru

Şampiyonluğa doğru
 

Ligimiz bizim ligimiz. Orada, hepimiz tuttuğumuz takımın başarısı için destek vermekteyiz. Başarılı olmuş veya olamamış ancak oynanılan futboldan hoşnut olmusuzdur. Ben burada rakip kim olursa olsun, isterse düşmanın bile olsa futbolu rakibin oynuyorsa ayakta alkışlamılıysın. Bu hareket insanlık namına gereklidir.

Futbol oyunu dünya da en sevilen spor dallarından biridir. Yalnızca bizim ülkede değil dünya'nın her köşesinde bir çok dümenler dönmektedir. Hiçbir zaman adil neticeler alınmamaktadır. Bunu mahalesef üzelerek yazıyorum.

Ben Fenerbahçe'liyim. Fenerbahçe'li olmaktan da gurur duymaktayım.

Bu sene yavaş yavaş ligimizin sonlarına yaklaştıkça heyecan daha da artmakta kimin şampiyon olacağı herkez tarafında -bizler futbolseverler olarak- gündemimizin ilk sıralarını almaktadır. Alacaktır da. Ben bundan da şikayetçi değilim. Şikayet ettiğim tek nokta var o da şu. Şampiyon olacaksa Fenerbahçe, neden şampiyonluğu engellensin. Eğer öyle bir şey varsa - ben bunu kuskula gözlemliyorum- söyleyebileceğim tek bir şey olabilir, yazıklar olsun.

Futbol da yenmekte var yenilmekte. Bu bir mücadeledir, iyi olan kazanmayıda hakkeder. Fenerbahçe'de 100. yılında şampiyon olacakmış diye bir kural da yoktur. Olmayabilir de. Daha doğrusu Fenerbahçe'den daha iyi bir takım varsa eğer o olsun şampiyon. O zaman demek lazım ki bizi Avrupa'da Şampiyonlar Liginde temsil edecek takım Fenerbahçe değilmiş. Bu takım Beşiktaş'ta olabilir, Galatasaray'da. Neden olmasın ki. Ben bundan gocunmam. Ben neticeyi masa başında değil de sahada mücadele edilerek alınsın isterim. Futbolun güzel tarafıda bu olsa gerek bence.

İnşallah kuşkularım boşa gider de, hakeden de şampiyon olur. Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..