Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Sana dair

Sana dair
 

Ben yüregim ne dediyse onu dinledim. Kimi işaret ettiyse ona yöneldim. Şimdi sen diyor da başka bir şey demiyor... Ansızın bastıran bir yağmura hazırlıksız yakalanır ya insan, işte aşkın öyle ıslattı.

Seni beklemişim ben.. Ne sen beni, ne ben seni bilmiyorduk. Ama bir yerlerdeydin ve mutlaka gelicektin... Karşıma cıktıgın gün sevdaya dair ne kadar tortu varsa içimde eridi bitti. Ve şimdi seni bulmuş olmanın çoşkusuyla daha bir güzel geliyor yaşamak.. Meğer içimdeki bütün güzellikleri sana saklamışım ben... Yaşamak şimdi güzel bana, şimdi anlam kazandı.

Eğer gidersen, yüreğimdeki son sevincimide alıp götürürsün. Tek bir şey kalır ardından, aşkından kalan anılar... İyi ki varsın.

resim:www.yorumla.net

 
Toplam blog
: 4
: 483
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Hakkımda güzel şeyler söylüyorlar ama. Beni ben yapanlarla ben de buradayım... Bursa'da yaşamaktayım..