Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Sana doğuyorum

Sana doğuyorum
 

Sana doğuyorum

Gecem sana akıyor

Yar gündüzüm sana

Ve sen artık azgın ayazlarım

Suskun baharlarımın celladı

Kuşluk vaktim yinemi gelmedin

Peki ben sensiz geceleri

Yıldızlı mehtabı söyle neyleyim

Güneşin dar vakitlerinde mi hep gidişin

Akşamın suçu ne


Bekliyorum

Tenhadayım yine

Kaygılı sarı solgun avuçlarında

Diz çökmüşüm kadere

Ve uzanıyorum usulca

Hülyaların dökülüyor ellerimden

Mecalsiz yüreğim

Yorgun sabahın bitişinde

Salıveriyor huzuru yine

Ela gözlerin ömrüme


Dert diyor anam

Sana dert

Ömrüne canına dert

O bedbaht ve namert


İçme şu zıkkımı

Meskenim köşe başlarında

Ve ben tütün kokan

İki parmak arası sıkıyorum seni


Seyrediyor kapıda iki kurumuş gülüm

Ağlıyorken zaman güne

İniyor kasveti kederin

Silkinmek isterken tek solukluk nefesim

Yüreğimde bin bir dert

Gene nefsime çoğalıyorum


Koşuyorum

Kucak kucak hasretle

Sensizliğe bir soluk almak

Boğuluyorum yalnızlığın ağrısında


Gel diyorum

Yeter ki sen gel

Bu sefer olmayacak

Beni hüsranlar boğmayacak

Dağılıyorum bir uçtan bir uca

Gece uzun gece zifiri

Örtüyor kaderimdeki karanlığı

Ve sen geliyorsun usulca


Gece ak senin gözlerinde

Sensizlikse

Karanlık gün doğumu

Senin soluğunda başlar

Ömrüme doğuşum


Gülüyorsun bahara

Bense hep

Eylül zamanlarındayım

Ağlamak geçti

Şimdi nasıra diş biliyorum

Yüreğimde ayrılığın sancısı

Gülüyorum öfkeme

Acıya dem tutarak


Düşüyorum bir sabah vakti

Mutlu serin bir sabah

Hülyalar da kalıyor gözlerim

Bekliyor cefasının sonunda günüm


Gülüyorum yarına

Artık gel diyorum

Göz kırptı umut yine

Serin yellerde

Görüyorum yüreğini

Rüzgar savururken sevdamı elinde

Tel tel buselerin yüzünde

Süzülüyorsun kuş misali gözümde


Sensiz sana

Seyrediyorum

Servilerin yüzünü

Balıkların su da seviştiğini

Dillerin anlatıyor

Bir masal oluyor an

Bitiyor zaman yetmiyor

Dönüyorum çaresizliğime


Küsüm gene seherlere

Güneşe kucak açıyor

Kızıl saçlarında akıyorken hayat

Sende yine bahar var


Küsüyorsun yine

Sesimi unutmuş yüreğin

Akıyor acılar

Sarılıyorum yine

Yüreğimdeki iki kemik arası ağrılara

Ve diyorum son bir defa

Umuda sürüklenirken

Yüreğime uzan

Tutuver ellerimden son bir defa

Sen se susuyorsun

Sustukça kaçıyorsun avuçlarımdan


Kararıyor bana gök

Kararıyor bana tüm martılar

Bırakıyorum boşluk uçsuz bucaksız

Bir ıslık geliyor dilimin ucuna

Tatlı bir name var ezginin kuytusunda

Sen ben kimseler


Senden başka nem var

Anlasana

Duyduğum sesler kimin

Sevdamın dilini kim anlar

Ruhun duymadığında

 
Toplam blog
: 10
: 284
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

ADI SOYADI: FERİHA CEYLAN BİYOGRAFİ: Aşık şiirinin beşiği; Karacaoğlan'ın sazının Toros rüzgarlar..