Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Sanal ihanet/Sevmeyen sevdiğini başkası diye sever

Sanal ihanet/Sevmeyen sevdiğini başkası diye sever
 

Ben şahsen eşimin, sevgilimin benim kollarımda başkasını düşünmektense beni aldatmasını tercih ederim ki zaten bu da bir aldatmadır.

Ya aslında ihanet diye bir şey yoktur ancak burada eşiniz, savgiliniz cinselliğe fantezi katmak amacıyla bunu yapmıyor. Sizinle yatarken o her kimse kafasında düşündüğü aslında olmak istediği. Madem öyle onun kollarına git, beni niye kandırıyorsun. İşte asıl ihanet budur.

Siz eşinizin, sevgilinizin sizi sevip sevmediğini anlayabilir misiniz bilmiyorum ama anlasak iyi olurdu. Ölümsüz sevdalar istemiyoruz ama “erkek işte, kadın işte, bana zevk veriyor” basitliğinde bile istendiğimizi bilmeye ihtiyacımız var. Benim kollarımda başkasıyla yatıyorsa ve de bunu fantezi amaçlı yapmıyorsa ki “kişinin fantezisini kurduğu sapığı aşkıdır” denildiği halde kurtlar içimde dolaşmaya devam eder maalesef.

Burada beni yıkan aldatılmak değil kandırılmaktır. Beni aldatan, kollarımda bile olsa benim değildir zaten, isterse tecavüzcü Coşkun gönüllü tecavüz etsin. Lakin başkasının hayalini kurarken benim yatağıma girmesin.

Biz çoğumuz kadınlarla/erkeklerle sevmeden beraber oluyoruz, aşk yatıp kalkmaktır, fazla önemli değil, vücudumuzun karnını doyuruyoruz, aşk belki de bu;  tamam da, sizden hoşlanmayan birinin hiçbir zorlama olmadan tepkisiz kollarınızda olması eğer o kişi az biraz manyak değilse mümkün olmaz herhalde.

Burada zaruretin, hayatın zorlayıcı yönlerinin de etkisi yadsınamaz. Sizinle evlenmek zorunda kalmış mecburen koynunuza girecek. Bu kişinin kocası ya da karısı siz değilsiniz. O kişinin sizden başka kocası ya da karısı mutlaka olacak. Üstelik sizin yatağınızda olmasına rağmen asıl karısı, kocası ya da sevgilisi fantezisini kurduğu o kimsedir. Uygulaması zor bir yöntemle bunu anlayabilirsiniz. Evlenmesi söz konusu olmadığı halde sizinle yatan kimse sizden hoşlanıyor demektir. Bir araya gelmeniz imkânsız olduğu halde ve de imkânsız yolları kullanarak size kavuşmak isteyen kimse ise size âşık demektir.

Eşiniz sevgiliniz sizden hoşlansa sizi sevse bile başkalarını hayal edebilir. İki kişinin beraber olduğu yataklarda aslında iki değil dört hatta daha fazla kişi vardır. Çünkü cinsel olarak hiç kimse size yetmez. Eşinizi/sevgilinizi kollarınıza alırsınız ama diğer bütün eş ve sevgililerini de çağırırsınız. Siz eşinizi öperken fantezinizdeki sapığınız da sizi öper.

Eşinizin sizi hayalindeki aşığı ya da çocukluktan beri gizli mahremiyetlerinin sapığı ile aldatması sorun değil; çünkü fantezi insanlara hak olarak verilmiştir, fantezi kurmayan sizi mutlu etmez, fantezisi olmayanın kişiliğinde sorun vardır; lakin bunu sizi kandırarak yapmamalı. Benim sapığım var diyemez ama daha siz onu öpmeden gözleri bir yana kayıp kaykılırsa sizin marifetiniz olmadığını sapığıyla sanal bir orgazm seansı yaşandığını düşüneceksiniz. Fantezi hak ama bu raddeye gelmemeli. Çünkü artık buna ihanet denir.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..