Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '12

 
Kategori
Blog
 

Sanal mı, gerçek mi?

Sanal mı, gerçek mi?
 

Daha önce de kısmen yazmaya çalışmıştım. Milliyet Blog bambaşka bir ortam, bir oluşum, bir topluluktur diye.

Bir ameliyat geçiriyorsunuz, bakıyorsunuz ki, toplantılar dolayısıyla yakından tanıdığınız dostlarınız dışında, yüzünü hatta yazısını bile okuma fırsatı bulamadığınız bir çok dost yazar, size  "geçmiş olsun dileklerinde " bulunuyor.

Hatta bu dilekler, hastane ziyaretleriyle, bloglar yoluyla, yorumlarla, mesajlarla, mail yoluyla, telefonlarla, cep mesajlarıyla devam ediyor ve bir kere değil bir kaç kere  tekrarlanıyor.

Nasıl şaşırmazsınız bu duruma? İnanın 41 yıldır tanıdığım dostlarım var ne telefon ediyor, ne de hastaneye  geliyor, oysa yaklaşık bir senedir tanıdığım bir MB dostum telefonlarla, bloglarıyla ve de ziyaretle, bana " geçmiş olsun dileklerinde " bulunuyor. Bir TRT spikerinin, bir maç zaferinden sonra "ağlamak istiyorum " sözünü iliklerime kadar hissediyorum.

İşte Milliyet Blog ortamı böyle bir ortam.

Hepiniz sağ olun, var olun.

Hepinizi en derin saygı  ve sevgilerimle selamlarım.

Bir ömür boyu mutluluk ve sağlık içinde olunuz.

Hepinize neşeli günler dileğiyle şükranlarımı sunarım.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..