Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

30 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Sanal sevda

Sanal sevda
 

Resim: Adem GüngörMuğla/ Fethiye


Sanal âlemde gezdim gezeli 

Kara sulara girdim gireli 

Derinlerine indim ineli 

Vurgun mu yedin yaralı gönlüm 

Bir güzele gönül verdim vereli 

Sevda başıma vurdu vuralı 

Aklımı baştan aldın alalı 

Yorgun mu düştün yaralı gönlüm 

Her verilen söze sakın ha kanma 

Olmayan bir aşkı olmuş gibi sanma 

Ateşlerde kalıp cayır cayır yanma 

Aşksız mı kaldın yaralı gönlüm 

Sanal âlemde gezeledim 

Başıma gelecekleri sezemedim 

Kurudum yeşerdim tazeledim 

Susuz mu kaldın yaralı gönlüm. 

 

Adem Güngör Muğla/ Fethiye 

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..