Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

09 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Sanmalar

Sanmalar
 

VE OYUN BİTTİ....


Ölmeden önce, son nefesımde bütün sanmalardan vazgeçeceğim,  

Mesela; 

Bir gün seni beklemekten vazgeçeceğim 

Beklediğini sanmaktan vazgeçtiğim gibi,  

Bir gün seni özlemekten vazgeçeceğim,  

Beni özlediğini sanmaktan vazgeçtiğim gibi. 

Bir gün seni aramaktan vazgeçeceğim 

Beni aramanı beklemekten vazgeçtiğim gibi. 

Bir gün sana yazmaktan vazgeçeceğim 

Bana yazmanı beklemekten vazgeçtiğim gibi. 

Bir gün seni istemekten vazgeçeceğim,  

Beni istediğini sanmaktan vazgeçtiğim gibi 

Ve ben bır gün seni sevmekten de vazgeçeceğim 

Beni sevdigini sanmaktan vazgectiğim gibi. 

Sen o zaman yoluna daha rahat devam edeceksin 

Gerçek sandığın yalan aşklarınla, ,  

 

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..