Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '08

 
Kategori
Dünya Mutfakları
 

Sarhos eden meyve DURIAN

Sarhos eden meyve DURIAN
 

Tekila gibi meyve Durian,Resimde meyveyi yiyip kafayi bulanlari goruyorsunuz. Zom olmuslar.


Ben bu meyve ile ilk, dunyanin en buyuk musluman nufusu olan Endonezya'da tanima firsati buldum. Daha sonra baktim ki bircok ulkede var. Arap memleketlerinin cogunda. Afrika'da, Avrupa'da, Amerika'da bile konteynirla ithal ediliyor.

Nahos bir tadi var. Ananas gibi desem, degil. Farkli bir tadi var. Dis kismi dikenli Kavun gibi. Adi durian. Kendine has tuhaf bir kokulu. Bircok havayolu sirketinin ucaklarinda durian meyvesini yolcu kismina getirmek yasak.

2 tane durian yerseniz kelle, cakir keyif. Ben, denemek icin 1 taneden fazla yemedim cunku etkiliyor.

Sarhos oluyorsunuz yiyince resmen. Alkole gerek yok. Meyve yiyin.
Bu kadar bilgiyi verdikten sonra meyve fiyatlarina zam gelmese bari.

 
Toplam blog
: 20
: 4653
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

1969 Bulgaristan dogumluyum, 1978 de Istanbula gocmen geldik. Ilkokul-Orta ve Lise ve acikogretim Un..