Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Sarı converselere aşık oldum

Sarı converselere aşık oldum
 

Convers dediğin zaten yüzyıldır varolan harika bir ayakkabı. Dönem dönem modası artsa ya da azalsa da hiç yok olmuyor. Hiç yoksa iki senede bir kez yeni convers almalıyım diye çırpınmaya başlıyorum.

Kesinlikle genç ve dinamik gösteriyor. Kumaş pantolonun altına bile harika oluyor. Hal böyle olunca, bu sene de havalar ısınınca yerimde duramadımv ve yeni converslerimi almak üzere dükkana girdim

Evet o an aşık olduğum andı...

Sarı converse leri görünce tutuldum diyebilirim. Klasik converse gibi değil, bu kapak resmindeki klasiklerdden zatne bilen bilir... ama benim almak istediğim böyle deri gibi olan... Nasıl birşey olduğunu anlayın diye koydum bunu...

Malesef benim girdiğmi dükkanda orjinal yoktu benzerlerini birşeyler yapmışlar koymuşlar oraya... Baktım giyince hemen anlaşılıyor zaten bi converse havasında değil... Vazgeçtim onları almaktan... İnternetten de güvenemiyorum.Direkt dokunarak almak istiyorum :))

Bugün iş çıkışı alacağım. :) Bu arada newblanace ta da gördüm benzer bir sarı ayakkabı çok güzeldi ama newbalance bu sıra gözden çok düştü ben hala seviyorum ama bir süre ara vermekte ve giymemekte yarar olduğunu düşünüyorum... 

 

 
Toplam blog
: 9
: 182
Kayıt tarihi
: 23.01.17
 
 

Çok okuyan az konuşan, biraz yazar sıkıldıkça düşünen. Bazen söven, bazen öven. Gülümsemeyi özley..