Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '18

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Tulum Çılgınlığı

Tulum çılgınlığı tüm hızlıyla devam ediyordu... 

Siz tabi yine konu başlığımla dalga geçeceksiniz ama öyle her ne kadar kendimi 80'lerde falan hissediyor olsam da, yaz geldi yine ben tulum araştırmalarına başladım. 

Bir kere tek parça, yani kadınların hızlı giyinebilmesini sağlıyor. 

Ee ayrıca tabi doğru modeli bulabildiyseniz şık, spor her ortama uyum sağlayabiliyor. 

Üzerine bir deri ceketle çok tatlı bir karizmaya sahip olabiliyor... 

Yani modacılar bu duruma ne diyor hiç bilmiyorum ama ben bu 3. yaz da da vitrinlerde gözlerim güzel tulum arayacak diyebiliriz.Yani tabiki tulumunda kötü yanları var o ayrı mesele mesela tuvalette tam bir işkence aracı olabiliyor. Kolayca üzerinize geçirdiğiniz tulumu tuvallette binbir işkenceyle çıkartıyorsunuz. Özellikle dışardayken, sağa sola deymesin yere kadar inen ve sizi çıplacık bırakan tulumun etrafa deymemesi için harcadığınız enerjiden tuvaletiniz kaçıyor resmen... 

Kızlar elbiselerinin bu şekilde hatta yok yok bir şekilde hep sorun çıkartmasına alışıktır. Dolayısıyla günde3-4 kez yaşanabilecek bu duruma rağmen üzerlerinde yakışan bir tulumdan asla vazgeçmezler. 

Mango olsun, Zara, Koton tüm mağazalarda ve çok daha kalitelilerinde bile çeşit çeşit tulumlardan görmek mümkün. Bu sene biter artık 3 senedir devam eden bu furya diyordum ancak bitmedi ve tabiki çok mutluyum.

Deriz ya, benim modayla işim olmaz üzerime yakışanı giyiyorum diye... işte öyle olamıyor bazen, şimdi bu tatlış tasarımcılar tulumlardan elini eteğini çekerse ne olur, tulum her mağaza da kolayca bulunabilen bir model olmaz. Tabiki bulunur ancak çok kısıtlı modellerde kısıtlı dükkanda... dolayısıyla modaya eninde sonunda bağımlıyız. Çevremizde gördüğümüz şeyler önce göz alışkanlığı yaratıyor sonra da bir bakıyoruz onları sevmişiz... İşte moda bu! Annelerimizin o koca vatkalı kıyafetleri parlak yuvarlak sallantılı küpeleri nasıl taktıklarını hiç düşünmeyin. Yarın modacılardan biri karar verir, sonra tiftilmiş saçlar, pullu vatkalı blüzler giyerek buluruz kendimizi :)

Özlemiştim iyi oldu... 

Görüşürüz... 

 
Toplam blog
: 9
: 182
Kayıt tarihi
: 23.01.17
 
 

Çok okuyan az konuşan, biraz yazar sıkıldıkça düşünen. Bazen söven, bazen öven. Gülümsemeyi özley..