Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Sarıl ve asla bırakma...

Sarıl ve asla bırakma...
 

Her yaşadığım bi geçmişten daha mükemmel, bundan ötesi yok bunu bilmiyorum varsa da ancak öğrenebilirim...  
 
Bazen insan bir hayale sarılır o hayali birisinde gerçek sanmak ister...  
 
Heyecan, güzellik, samimiyet, görüntü,  ses, gülüş, her şey.  
 
Öncelik neydi? 
   
Belli ki sıkılmışım içten içe...
 
Rüzgara çıktım, deniz alçalmış gibiydi, berraktı..
Kimseler  yoktu, sessizlik hakimdi..
 
Ankara’yı hiç bilmiyorum artık... O kenti bıraktım..  
 
Bulunmak zorunda olduğum bir yerlerde artık hiç bulunmak istemiyorum.. 
Yarın günü bir yüksek yaylada ya da bir orman da karşılamak isterdim..  
 
Gülümseme olanağı verecekse bize hayat bundan sonra, daha iyisi ve daha değerli bişey yok.. 
 
"Bana şöyle bir bak diyorsun
Yaşama sevincini sana ben veriyormuşum gibi
Sevgilin olmasam da sevgilinmişim gibi bak
Kumsalda bırakılan ayak izi
Kanadın üzerine değen bulut gibi
Kayalıklara sürüklenen bir gemiye
Yanıp sönen deniz feneri gibi bak bana
Çünkü unutmamanın eşiğidir
Ve anımsamanın kapısıdır bakmak
Bunun için bile kibrit çakılabilir
Okyanusun kıyısında
Karanlıkta
Bir kedi gözü gibi
Pençeleriyle dolaşırken aşk."
 
 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..