Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '06

 
Kategori
Müzik
 

Şarkı söylemek lazım...

Şarkı söylemek lazım...
 

Sezen Aksu' nun o şarkısına bayılırım. Beni anlattığını düşünürüm kısmen. Özellikle avaz avaz şarkı söylemek konusu tamamen sevdiğim ve özdeşleştiğim bölümü. Farkettim de kaç aydır yazıyorum burada, tutturmuş gidiyorum aşk meşk... Oysa benim hayatımda beni hiç terketmeyen, ben bir verdim mi on veren, benden hiç kaçmayan, onu aldatsam da terketsem de kayıtsız şartsız beni hep bekleyen bir aşkım var zaten. Öyle biri ki beni hiç ağlatmadı bugüne kadar, hasretlik çektirmedi bana. Her an yanımda, her an koynumdaydı. E ona olan borcumu nasıl öderim ki ben? Aşktan söz etsem nolur, erkekler acıdır, yakar canını. ( Vaay, acı erkekler şeklinde yeni bir blog yazsam mı ki, ne güzel başlık olur yahu :) ) Ama benim aşkım büyüleyici, keşfet keşfet bitmez, içime huzur veriyor ve tüm sıkıntılarımı unutturuyor bana. Kim mi? E müzik tabii ki, başka kim olabilir ki bu özelliklere sahip olan? Bir erkek mi? Hadi canım, sen de...

Müzik hayatıma ara verdiğim yıllar benim için tam bir kabustu. Mikrofonum yok, orkestram yok, seyircim yok, bestelerim kimsenin dilinde dolaşmıyor, offff... Ne sıkıcı günlerdi.

Sonra baktım olmuyor, stüdyo işine gireyim dedim. Reklam müzikleri, albüm vokalleri, vs. Hayatıma renk geldi birden. Kendime güvenim geri geldi resmen. Sonra da hayatın getirdikleri, olumlu olumsuz bir çok getirisinin sonucunda baktım ki bir eksik var ve bu açığı kapatmalıyım bir an evvel. Sahne! Sahnenin büyüsü... Bir aşkta var bu büyü bir de onda. E aşkım nerde, hayallerde... E sahnem nerde, karşımda işte! Koşup yakalama zamanı o büyüyü şimdi. Aşk yoksa, huzur yoksa, dertler bunalttıysa, kabuslar arttıysa, yalnızlık çöktüyse üzerinize, pasifloralar pasif kalıyorsa, ilaçlar yetmiyorsa yapılacak tek şey var. ŞARKI SÖYLEMEK LAZIM AVAZ AVAAAAAAZ!!! Herkesin benim gibi sahnede söylemesine de gerek yok. Bakmayın, benimki yetenek ve tutku. Müziğe yeteneğiniz yoksa da şarkı söyleyin. Bol bol şarkı söyleyin. Ondan daha iyi bir terapi yöntemi tanımıyorum. Gidin açık bir alana bağıra bağıra, doğaya karşı, dağlara, denizlere söyleyin şarkınızı. Hayatınızı da şarkı tadında yaşayın e mi, hiç bir şey için üzülmeye değmez. Üzüldüğünüz şey dünyanın en güzel şeyi, en değerli kişisi de olsa.

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..