Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Şarkılar seni söyler...

Şarkılar seni söyler...
 

net'ten..


Akşam, yine akşam oldu işte; efkârım başımda ...

Taş plakların acıklı nâmeleri arkadaş oldu bana...

Şimdi,nemli gözlerimle şarkılardayım...

Hani severdin o şarkıları ya...

İşte,  bir konfeti sunuyorum sana...

Çoktan unuturdum ben seni çoktan !...

Ah bu şarkıların gözü kör olsun !..

Beni kör kıyılarda merdivensiz bıraktın...

Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın...

Öylesine yıktın ki inançlarımı...

Beni bensiz, beni sensiz bıraktın !..

Bak şarkılar seni söyler, dillerde nâme adın...

Siyah kalem kaşlarını durûben çatma...

Sırma saçlarını atıver omuzlarına ...

Şen kahkahalarından mahrum bırakma.

Gecenin matemini aşkıma örtüp sarayım...

Gittin artık seni ben nerede bulup yalvarayım...

Şimdi ben, tıpkı şifâsız bir yarayım...

Bir akşam son defa seni görmeden,

Dediler :''Göç etti sevgilin neden ?..''

Soldu bütün ümitler, bahar gelmeden...

Hani o bırakıp giderken seni!..

O öksüz tavrını takmayacaktın ?..

Alnına koyarken veda busemi ...

Yüzüme bu türlü bakmayacaktın...

Gittin artık seni ben nerede bulup yalvarayım ?..

Gönlümün ilhamını gözlerinde bulmuştum..

Aşk mızrabını gönül tellerine vurmuştum...

Gecenin matemini aşkıma örtüp sarayım...

Gittin artık, seni ben nerde bulup yalvarayım ?..

Şimdi ben artık, şifasız kanayan bir yarayım...
.....

Akşam yine akşam oldu işte !..

Taş plakların nâmeleriyle efkârlandım yine...

Ah bu şarkıların gözü kör olsun !..

Sen, gözlerimde bir renk...

Dudaklarımda bir ses...

İçimde bir nefes...

Olarak kalacaksın...

........

M.Selek- 3 Şubat- 2013-İzmir

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..