Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

Sasis / t nedir?

Sasis / t nedir?
 

Sasis / T bugün facebookta üniversiteden Veysel arkadaşım tarafından kurulmuş bir gruptur. Ama asıl kuruluş tarihi 98 yıllına denk gelmesi lazım. Yazının ilerleyen bölümlerinde bu grubun ne olduğunu daha iyi açıklamaya çalışacağım.

Üniversite yıllarımdı. İlk aktif siyasetle tanıştığım yıllardı. Tanıştım ama pekte samimi olmadığım, denesem de olamadığım bir olguydu benim için. Karşında tanıştığın insanlar senin siyasi düşünceni öğrenmeye çalışıyorlar. Siyasi düşüncesi olan arkadaşlar için problem teşkil eden bir durum yok, kendi safına geçmesi zor olmuyor. Ama benim gibi siyasi düşüncesi olmayan, tek amacı okulu bir an önce bitirip gitmek olan, bir yandan aileden gönderilen kısıtlı parayla idare etmeye çalışan, sevdiğini, nişanlısını memleketinde bırakıp okumaya gelmiş olan insanlar için durum çok daha zordu. Nedense ya sağcısındır, ya da solcu. Siyasetle alakan olmasa bile bu böyledir.

İşte benim gibi siyasi düşüncesi olmayıp ta, amacı sadece okumak ve okulunu bitirip bir an önce memleketine gitmek isteyen insanların bir araya toplandığı bir topluluk.

Sasis / T (Siyasetten Anlamayan Sinirli Salaklar Topluluğu)

Grubumuzu kurduk, pek tutulmadı, ama sonuçta sağcı ve solcu kavramlarına Sasisci kavramını dahil ettik. Tabi tutulmadığından bu kavramın sürdüğünü sanmıyorum. Ben bile unutmuştum kurucularından olmama rağmen… Ta ki bugün facebookta karşıma çıkana kadar.

Keşke her üniversite öğencisi üniversiteye Sasis / T üyesi bilincinde gitse, illaki bir taraf seçmek durumunda kalmasalar…

Keşke, keşkeden öteye gidebilse bazı şeyler.

Yaşasın Sasis Topluluğu…

 
Toplam blog
: 14
: 977
Kayıt tarihi
: 13.08.09
 
 

1979 yılında Balıkesir Edremit doğımluyum. 1996 Edremit Endüstri Meslek, 1999 yılında ise Fırat Üniv..