Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '16

 
Kategori
Blog
 

Şaşkın sana ne dedim. sen ne yaptın?

Şaşkın sana ne dedim. sen ne yaptın?
 

Oğlususumla beraber, Beşiktaş Çarşı.


Biraz ara verdim, yan gözle "blog kategorisini" seyrediyorum. Hani yani "renkli" bir çıkış bekliyorum diğer üyelerden. Boş bir hayal biliyorum ama ben umudumu hiç yitirmedim, her seferinde elim böğrümde kalsa da! (Ne kadar da mamsalakım ben.)


Hadi itiraf edeyim; biraz rahatsızlandığımda ben de cıvıtıyorum, iş "ajitasyona" kadar varıyor. Değerli doktorum Bülent Katık Bey, bana bir ekleştirse iki seksen yere uzanacağım. O kadar da heybetli. Üstelik dirayetli!


Her tahlil sonucu...


"Domuz gibisin ulan" demesi..

.
İşin tesellisi! (Şaka mı yapıyor, beni mi avutuyor emin değilim. Ben pimpirikliyim, dostlar pimpirikliyim!)
Ben hiç hasta olmadım çocukken, bundan sonra olmayı da kabul etmiyorum. (Ayakta öleceğim ulan.)
Mesele aslında bu!


Şahsiyat yapanın Allah bin türlü belasını vere!


Ama ben şahsiyatın kralını yapıyorum! (Sizden mi saklayacağım?)


Yatacak yerim yok dostlar , yatacak yerim yok!


Oluyor işte bazen!


Ama ya "blog kategorisi"?


Ne bir ses var, ne de bir nefes!


(İnsan boy göstermeye utanır be!)


Konu şahsımla ilgili değil!


Boş, Allah bin türlü belasını vere boş! ( Cilve , sadece cilve.)


Peşine takılacağım, görüş belirteceğim ve de ibreti alem için önereceğim bir görüş, bir fikir ve de bir iddia var mı?


Hadi ben hastayım! (Saçmalıyorum.)


Diğerlerinin nesi var? (Sordunuz mu hiç?)


Nedir bu lüzumsuz işgaliye? (Üzgünüm ama bunca salaklık bana da fazla geliyor, kaldıramıyorum.)


Ve nedir bu cilve? ( Cilve ki hiçbir kadınının aklına gelmeyecek oranda bir cilve.)


Anlaşamıyoruz, değil mi?


Zaten ne zaman anlaştık ki?


İşaret parmağım yoruldu benim!


Göstere göstere!


Dediydi dersiniz!


Her türlü salaklığa ve da aptallığa...


Uzak, çok uzak yıldızlardan...


Okkalı bir "nanik" göndereceğim ben. (Göndermezsem şerefsizim, ağzım dursa elim durmaz benim.)


Olmadığım günlerde bile olacağım!


Yalanım varsa Allah bin türlü belamı vere!


Editörler hikâye!


Editörler hikâye!


Ben de biliyorum "yazılmamışı" yazmanın zorluğunu!


Daha önce söylenenlere bir katkın olmayacaksa  kardeş!


Dizini kır ve otur işte!


İnsanı ayar etme!


Senin yaptığın sadece cilve!


Üzgünüm ama böyle!


Alooooooo!


 Milliyet Blog Sitesi'nin  doğum gününü 13 Nisan diye ben uydurdum!  (Ben 13 Nisan diyorsam 13 Nisan'dır).( Başak Hanımınız gelsin de itiraz etsin bakalım Değerli baş editörünüz!.)


İyi de....


Ne malum doğru söylediğim?


Ne malum ha?


Alooooooooooooooooooo! (Merak edip araştırdın mı üye olduğun siteyi bu güne kadar?"


Üye olduğun sitenin gelmişini geçmişini bilmezken sen!


Neyi bilebilirsin ki? (Memleketini mi ? Doğum günü kutlayacakmış .Pöh!)


Uzanma klavyene hemen, Allah aşkına sus!


Ben hep "hergele" olarak bilinirim bu sitede ama...


Sen zavallı biçare! (Üzgünüm ama öyle.)


"Ben hayata dair hiçbir şey bilmiyorum" de!


Canımı ye!


Seni sırtımda taşımazsan namerdim.


Editörler karışmaz bu işlere!


Var mısın , he?

 


Size söylüyorum....


Aloooooooooo!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..