Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Saydam sevgilim

Sol göğsümün yolcusu

Saydam sevgilim.

Seni her gördüğümde

Dolaşırdı ayağım elim.

Aslında sen miydin

Yoksa siluetin miydi

Sevdiğim?

Hani dokunsam ellerimle

Kaybolurdu siluetin.

Ama ela gözlerin vardı

Senin öylesine derin.

Aslında pek fazla görüşmezdik

Seninle.

Kanıma karışmış bir zehir gibiydi

Samimiyetin.

Ben kalbime söz geçiremezdim

Gizli gizli resimlerine kayardı gözlerim.

Sonra şımarık bir çocuğun heyecanıyla

Kapatırdım o defteri

Bozulurdu ezberim.

Derin hüzünlere saplanırdım bazen

Alır götürürdü beni kederin.

Utanmasam sana gel diyecektim

Bir sarılayım öpüp koklayayım

Ayıp değil ya seni seveyim.

Bırak elalem ne derse desin

Başladım bir kere konuşmaya

Bu günlerde pek gevezeyim.

Ama sen de bir kere beni

Anla be saydam sevgilim.

Hadi gel ela gözlerinden öpeyim.

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..