Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '08

 
Kategori
Siyaset
 

Sayfam kömür karası

Sayfam kömür karası
 

Artık sayfamı karartmak istemiyorum.

-Önce Siyasi gelişmeleri ( Seçim sonuçlarını; bazı arkadaşların tepkisini hemen dile getirmek istediğim için açarak belirtiyorum: Halkın özgür iradesini ) protesto ettim, sayfamı kararttım

-Sonra terörü lanetlemek için sayfamı kararttım

-Almanya’da faili meçhul ama adresi belli yangınlara, kundaklamalara isyan ettim, yine sayfamı kararttım.

-İktidar partisinin kapatılma davasını ve böylece RTE ve arkadaşlarının “demokrasi mağduru” ilan edilmesini kınadım, sayfamı kararttım.

Şimdi “ERGENEKON” soruşturması ve tutuklamalar: Artık sayfam kömür karası. Sayfamla birlikte içim de kararıyor.

Avrupa’da ( Almanya ) Türkiye Cumhuriyetin’de olup bitenlerle ilgili haberleri takip ederken başım öne eğililiyor. Alman arkadaşlarımla konuyu konuşurken olayları mantıklı bir şekilde açıklayacak sözleri bulamıyorum.

Türkiye Cumhuriyetinde artık yerinde sayma devri kapanmıştır. Bir ileri iki geri dönemi başlamıştır.

Bu memleketi bölmek, parçalamak için olmaz çabalar sarf edenler en münasip yerlerine kına yakabilirler! Bu aşamaya gelinebilinmesi için ne terör nede savaş ihtiyacımız vardı. Biz bize yeter de artarız, kendi kuyumuzu kazma konusunda.

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..