Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '18

 
Kategori
Güncel
 

Saygı Sevgi Her Yaşta Güzel

Saygı Sevgi Her Yaşta Güzel
 

Yürüyen merdivene doğru döndüğümde yaşları seksenin üstünde yaşlarını almış bir hanımefendi, doksanlık iki delikanlı ile burun buruna geldim. Hızla durakladım yol verdim.
 
Hanımefendi yüzüme gülümseyerek memnuniyetini belirtti. Mütemadiyen gülümsemeyle karşılık verdim. Peşinden doksanlık delikanlılarda yürüyen merdivene bindiler. Peş peşe çıkarken onlardaki pozitif sinerji bana da geçti.
 
Seksenlik hanımefendi pamuk gibi beyaz kısa saçları spor giyimi ile orta yaşlara taş çıkartıyor. Doksanlık delikanlılar ise pamuk saç ve sakalları ile kardeş oldukları su götürmez bir şekilde benziyorlar birbirlerine.
 
Üzerlerinde oduncu gömlekleri salınmış onunda üzerinde kot montlar rahat bir şekilde, bir de çapraz asılmış çantaları spor ayakkabıları ile manken gibiler.
Geçip Alaçatı kafenin denizi gören en kenar masaya oturdular. Söylediler siparişlerini koyuldular koyu muhabbete. İstemeyerek hayranlıkla izledim bir süre.
 
Ben fincan çayımı yudumlayıp körfezi seyrettim bir süre. Arada bir kahkahalarına ben de gülümseyerek yandan, yandan katıldım.  Seviyorum öyle yaşını almış insanların sosyal bir toplum içinde keyif alarak yaşamalarından. Çok güzel bir sinerji yaratıyorlar bana göre. 
 
Bir an şöyle düşündüm tüm gençler telefonları ellerinde devamlı geyik muhabbette otururlarken bu ihtiyar delikanlılar kaybolmaya yüz tutmuş bir alışkanlıkla gülerek şakalaşarak muhabbet ediyorlar.
 
Çıkardılar çapraz asılı çantalarından son model telefonlarını bir de öz çekim yapıp birbirlerine gülümseyerek gösterdiler. Bir müddet sonra hesap ödemek için hiç kavgaya tutuşmadılar. Daha büyük olan herhalde kasaya yaklaşıp öderken birbirlerine gülümseyerek teşekkür edip ayrıldılar.
O yaşta bile örnek olabilecek bir tavırla kalabalığın arasına karışıp gittiler. 
 
Toplum içerisinde böyle mutlu yaşını almış değerler kolay bulunmuyor bu devirde. Okuyan, öğrenen, üreten, kazanan, kazandıran medeni bir toplumun özlemini çekiyor son zamanlarda insanlar… Mutlu olmak için çok sebep olmalı…
 
Tüm yaşını almış büyüklere sevgi ve saygılarımla…29.09.2018 Adil Bozkurt  
 
 
Toplam blog
: 58
: 542
Kayıt tarihi
: 10.11.17
 
 

TANIYIN BENİ Yaşım on üç idi resim çektirdim Şimdi aksakalımdan tanıyın beni Ayağımda kara lastik..