Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

SAYGIYI ÖNEMSEMİYORUZ

Evet

Sevgili Türk Soydaşlarım

Evet

Evet

 

Türk Soyunun

En başat değeri saygı iken

Bizler

Gün geçtikçe

Bunu es geçmeye başladık

 

Rahmetli yazarımız

Ahmet Hikmet Müftüoğlu

“Çağlayanlar” adlı eserinde

“Altınordu” adlı hikayesinde

“Türk Kültürünün

İki temel değeri vardır

Bunlar da

Saygı ve sıra vilincidir” der

 

Bizim devremiz bu değerleri

Tam anlamıyla yaşadık

Ve çok da sevdik bu değerleri

Hem de

Artniyetsizce sevdik

O günler aklıma geliyor

Büyüklerimize duyduğumuz saygı

Büyüklerden gördüğümüz sevgi

Öyle özletiyor ki beni anlatamam

 

İşte

Bunun için yazıyorum ben yazdıklarımı

Öğretmen yüreğim

Ulusum

Saygıyı yeniden gündemine alsın

Başa taç etsin deyip duruyor

 

Çok iyi bilinir ki

Saygıyla başlanan yaşam

Saygıyla sürer

Saygıyla biter

Herkes

Ebedi dünyaya gittikten sonra

Amel defterine hayır duaları alır durur

Bu da

O kimseyi Cennette üst katlara taşır

 

Sıra bilincine gelirsek

İnsan

Yapacağı işin evrelerini sıralar

Ne zaman başlayacak

Ne zaman ileri hal alacak

Ne zaman olumlu şekilde bitecek

Bunu belirler

Bu belirleme üzerinde yol alır

Ve

Olumlu sonuca ulaşır

Bu da onun mutlu eder canlarım

Hiçbir iş elde kalmaz

Mutlaka düzgün şekilde sonuçlanır

 

Ben bunu Ulusuma öneriyorum

Mutlaka uyalım diyorum

Çünkü

Bunlardır bizi dimdik ayakta tutacak olan

Direkler canlarım

 

Bugünlerde

Saygıyı

Sevgiyi

Sırabilincini

Yeniden gündeme almalıyız Ulusum

Almalıyız

Doğru toplum olmalıyız

Geleceğe

Dosdoğru yol almalıyız

 

Güzel olan budur sevgili Ulusum

Gelin

Bu doğruda buluşalım

Güvenle ileriye yürüyelim

“Türkün yolu sonsuzadır” diyelim

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..