Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

19 Temmuz '09

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Seferihisar Akkum

Seferihisar Akkum
 

Kendim çektim vallahi


Merhabalar,

Artık biliyorsunuz, gezmeyi eğlenmeyi çok seviyorum.
Yine geçen haftalar bir gün sevgili Sebuş ablam ile bir yerlere gitmek istedik.
Seferihisar'a gitmek geldi aklımıza, hemen hazırlandık ve yola çıktık.

İzmir'in Üç kuyular bölgesinden tüm otobüsler geçiyor, oraya kadar Belediye otobüsü ile gittik.
Üç Kuyular'da Seferihisar dolmuşlarına bindik.
Yaklaşık kırkbeş ya da elli dakikalık bir yolculuktan sonra Seferihisara ulaştık.
Seferihisar merkezden Akkum dolmuşları kalkıyormuş, onu öğrendik ve garajına gidip Akkum dolmuşlarına bindik, yaklaşık onbeş dakika sonra Akkumda'ydık.

Akkum, küçük bir koy havasında çok şirin çok güzel bir yer, Pazartesi ve Çarşamba günleri halk günüymüş, diğer günler plaja iki TL verilerek giriliyormuş, orada oturuken bu durumu da öğrenmiş olduk.

Plaj biraz kalabalıktı, o kadar güzel bir denizi var ki kenarına gider gitmez incecik kumları görünüyor.
Üstelik çok da fazla derin değil, suyu ise çok ılık, harika bir yer, çocukları olan kişiler için çok güzel bir mekan.
Çocukları rahat rahat kendi başlarına denize bırakabilirler çünkü denizi derin değil ve çok ince kumlu,
bende bir ara girdim, suyun ısısına bir baktım, çok güzeldi.

Oradaki bulunan kişiler, biraz ilerisinde yelken sporu yapılıyor denince, biraz ilerledik ve gerçekten de
yedi sekiz yaşından, yirmi yaşına kadar olan kişilere yelken sporu eğitimi veriliyor Akkum'da, bizde izledik ve çok güzeldi, yelken sporu çok güzel, keşke bende yapabilseydim.

Akkum'un plaj bölgesinde ayrıca ağaçlık alanlar var orada da piknik de yapılabilinir ve gölge yerleri çok var.

Akkum'da üç saat kadar zaman geçirdikten sonra yine, Seferihisar'a bağlı olan Akarca mevkiine gittik dolmuşla.
Akarca'yı görseniz tıpkı Gümüldür'ü görmüş gibi olursunuz, hemen hemen Gümüldür'e çok benziyor.

Çok kumlu denizi, gazinoları ve ağaçlıklı alanı ile tıpkı Gümüldür, orada da deniz kenarını biraz gezdik. Gazinosunda birer bardak soğuk ayranlarımızı içtik ve denizi seyrettik, denizi gerçekten çok temiz ve çok güzeldi, denize girip çıkan insanları izledik biraz, aradan ne kadar zaman geçti bilemiyorum, ama gün batamını orada orada izledik, harika bir görünümdü gün batarken ve güneş battıktan sonra, Akarca dolmuşana binip Seferihisar'a dönüş yaptık.

Tekrar dolmuş yoluyla evimize döndük, ama günün güzelliği ile kendimize geldik.

Harika yerler görmek, yeni yerler keşfetmek insana büyük bir haz veriyor.
Yarın Allah nasip ederse nereye gideceğimizi bilmiyorum.

Ama eğer gidersek mutlaka sizlerle paylaşacağım.

Hepinize mutlu, sağlıklı, huzurlu tatiller diliyorum.

Sevgiler,

Alyoşa'dan

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...