Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Şehir ve adam

Şehir ve adam
 

www.ntvmsnbc.com/modules/rota/i/buyukada/04.jpg


Bir şehir vardı,

Denizi olmalıydı, yoksa da ben duymuştum dalga sesini

Derinlerden de olsa

Kokusu gelmişti burnuma; iyodun, yosunun

Başımda çığlık atan martının sesi

Bana çığlık değildi,

‘En yüksekten uçmanın’ sevincini anlatıyordu

Sınırsızca hayal etmenin ve

Hayallerin peşinde gitmenin; sıra dışı, sürü dışı

Kimine göre dışlanmayken

Kimine göre, zaferin ilk adımıydı; hayallere giden yolların…

Bir adam vardı,

Gölgesi oynuyordu sadece duvarlarda

Yüzünü hiç göremediğim,

Sesi duvarlardan yansıyan sarhoş naralarına karışmıştı

Ayırıp da duyamadığım…

Sevmiş miydim?

Yoksa sevilmiş miydim sadece?

Hatırlayamadım bu sevdayı ben yaşamış mıydım?

Bir şehirde bir adam vardı

Ben o şehri de, o adamı da

Tanıyamadım…

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..