Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

25 Eylül '08

 
Kategori
Siyaset
 

Şeker Başbakan ''Recep Tayyip Erdoğan''

Şeker Başbakan ''Recep Tayyip Erdoğan''
 

Ben dememişmiydim bizim Başbakan ''ÇOK ŞEKER'' :)


Selamünaleyküm Sayın Başbakanım,

Sizinle şu an içimden geldiği gibi, konuşsam, dertleşsem, bana da kızmayacak ve beni de azarlamıyacaksınız değil mi efendim?

Herkes birileriyle birilerini konuşuyor.. Bende sizinle karşı karşıyaymışım gibi, (kendimi buğday ambarında sanarak) sizinle konuşuyor gibi yapsam, acaba bana ne kadar ve nasıl kızarsınız?

Doğrusu önce bilmek isterim!

Cezam ne olabilir, mapus (!) damlarında ne kadar yatabilirim ya da beni (vallahi de çok merak ediyorum) nasıl azarlarsanız?

Duyduğuma göre, her önünüze geleni ya anasıyla, ya babasıyla bir yerlere yolluyormuşsunuz?

İnanınız bilmiyorum! Şu an, buraya kadar bile, emekleyen kalemimle ve sizinle yüz yüze olmadan dahi, konuşabildiğim kadarıyla ne kadar ileriye gittim ne kadar canınızı sıktım ve ne kadar suçluyum bi haberim? :(

Mesela! Bu son halkla olan söz düellonuzla ilgili! Ramazan (Şeker) Bayramı'na müsadenizle değinir gibi yapmak istiyorum!

Çok özür diliyorum efendim ''Ramazan Bayramı'' konusundan yola çıkarak, size özellikle ''Şeker Başbakan'' diye artık hitap etmek istiyorum!? Dersem, bana ne kadar-cık kızarsınız? Az mı? Çok mu?

Hani diyorum Kİ size ''Şeker Başbakan'' diyeceğim ya, tadınızı (şekerinizi) ayarlamak için! :)

Şeker Başbakanım!

Acaba diyorum! Türkiye'mizle ilgili, koşuşturmacalar içindeyken, (bu Ramazan mübarek günlerde) biliyorum ama azıcık da olsa, büyüklerimizin bize tembihlerini, o çok KOCAMAN altın gibi sözlerini bir hatırlasak da azıcık sabırlı (sakin) olsak.. Hele hele şu halk ile olan karşı karşıya gelişlerinizde, bizleri azarlamasanız diyorum!

Siz bizim ülkemizin BAŞ'ısınız! Başımız sıkışsa, birileri bir yerlerde bizi üzse, biz kime gidip şikayet edeceğiz?
Kimden yardım isteyeceğiz?
Sizden!
Ama!
Siz bizi böyle ürkütür korkutursanız, zaten ikicik (!) bayramımız var.
Biz kimin bayramını kutlamaya gideceğiz?
Kimin elini öpmek isteyeceğiz?
Kim bu bayramlar da bize ''şeker'' verecek? :(

N'e olur! ALLAH aşkına! En azından çocuk kalbimizi kırmayınız!

Çünkü;Rahmetli ninemle dedem, Ramazan Bayramı yaklaşırken, ''Şeker Bayramı'nda'' elimi öpmeye bekliyorum çocuklarım derdiler.

Ve bayramlarını kutlamaya gittiğimizde o artık hatıralarımızda kalan mendiller içine, şeker ve harçlıklar sıkıştırılmış olarak, bizlere, çocuklara vermek için, el altında hep beklerdi..

Biliyorum!
Ben yine kalemimle emeklerken sizi kırmamaya da özen gösterirken, neyi neden anlatmak istediğimi anlatamadan, siz benim ne demek istediğimi şıp diye anladınız! Allah sizden razı olsun.

Şimdi izniniz olursa, Sevgili Eşiniz Emine Erdoğan Hanımefendinin ve sizin, ''Mübarek Ramazan Bayramınızı'' kutlamak ve ellerinizden öpmek istiyorum! Ayrıca! Beni okuduğunuz için, çok teşekkür ederim.. (Milliyet Blog'da hava atacağım da) :)

Sahi ya, az kalsın unutuyordum efendim! Benim kendimce söylediğim bir sözüm var.

Melekler ''ŞEKER'' yüreğinizden öpsün.

Saygılarımla.

Adım ''Sabiha Rana'' ama bana ''Çingen Sabiş'' derler efendim. :)


Fotoğraf mı? Sayın Başbakanın sitesinden http://www.rte.gen.tr/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=30&func=viewcategory&catid=1 çaldım. :(

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..